Každý rok stovky detí na Slovensku prídu o rodiča alebo súrodenca, a musia sa vysporiadať s množstvom ťaživých emócií, ako je smútok, strach, hnev či vina. Je dôležité, aby deti na tieto emócie nezostali samé. Kvalitná terapia im pomôže prekonať najťažšie obdobie a výrazne im zvýši kvalitu života v dospelosti.
Nezisková organizácia Plamienok poskytuje túto odbornú pomoc bezplatne, preto na svoje fungovanie potrebuje príspevky od darcov. Tu prichádza na rad agentúra. JANDL každoročne pripravuje pre Plamienok kampaň, ktorá má za cieľ získať pravidelných a tiež jednorazových darcov.Tento rok prišla agentúra s netradičným riešením. Keďže umelá inteligencia už dokáže fungovať ako veľmi užitočný profesionálny nástroj, agentúra sa rozhodla využiť jej silnú stránku – generovanie fotorealistických vizuálov.
"S pomocou umelej inteligencie bolo možné výrazne zjednodušiť produkčný proces a zároveň znížiť produkčné náklady na minimum. Väčšia časť budgetu sa tak mohla vyčleniť na médiá, vďaka čomu môže kampaň fungovať efektívnejšie a osloviť väčší počet potenciálnych darcov," informovala nás agenúra JANDL.Z vizuálov vznikli aj krátke videá, ktoré boli zverejnené na sociálnych sieťach. Kampaň tiež podporilo video s osobnou spoveďou jedného z detí v terapeutickom tábore.
Ak vás téma kampane zaujala, môžete sa tiež stať pravidelným či aspoň jednorazovým darcom.
Váš príspevok dokáže zabezpečiť napríklad pobyt detí v terapeutickom tábore či stretnutie s psychológom. Každý príspevok má pre deti a ich rodiny obrovskú hodnotu.
Vizitka kampane:
Creative Director: Alexandru Strimbeanu
Copywriter: Viliam Šedivý
Art Director: Lukáš Fecko
Strategy: Jakub Kováč
Account: Tomáš Čermák
AI operator: Samuel Polák