Vizuály znázorňujú ťaživé emócie, ktorými si deti prechádzajú.
StoryEditor

Plamienku s novou kampaňou pomohla AI. Vygenerovala pre nich fotorealistický vizuál

07.12.2023, 14:17
Autor:
redred

Kampaň pre neziskovú organizáciu na podporu smútkovej terapie pre deti mala pod palcom už tradične agentúra JANDL.

Každý rok stovky detí na Slovensku prídu o rodiča alebo súrodenca, a musia sa vysporiadať s množstvom ťaživých emócií, ako je smútok, strach, hnev či vina. Je dôležité, aby deti na tieto emócie nezostali samé. Kvalitná terapia im pomôže prekonať najťažšie obdobie a výrazne im zvýši kvalitu života v dospelosti.

image

Vizuály znázorňujú ťaživé emócie, ktorými si deti prechádzajú.

Nezisková organizácia Plamienok poskytuje túto odbornú pomoc bezplatne, preto na svoje fungovanie potrebuje príspevky od darcov. Tu prichádza na rad agentúra. JANDL každoročne pripravuje pre Plamienok kampaň, ktorá má za cieľ získať pravidelných a tiež jednorazových darcov.

Tento rok prišla agentúra s netradičným riešením. Keďže umelá inteligencia už dokáže fungovať ako veľmi užitočný profesionálny nástroj, agentúra sa rozhodla využiť jej silnú stránku – generovanie fotorealistických vizuálov.

image

Vizuály znázorňujú ťaživé emócie, ktorými si deti prechádzajú.

image

Vizuály znázorňujú ťaživé emócie, ktorými si deti prechádzajú.

"S pomocou umelej inteligencie bolo možné výrazne zjednodušiť produkčný proces a zároveň znížiť produkčné náklady na minimum. Väčšia časť budgetu sa tak mohla vyčleniť na médiá, vďaka čomu môže kampaň fungovať efektívnejšie a osloviť väčší počet potenciálnych darcov," informovala nás agenúra JANDL.

Z vizuálov vznikli aj krátke videá, ktoré boli zverejnené na sociálnych sieťach. Kampaň tiež podporilo video s osobnou spoveďou jedného z detí v terapeutickom tábore.

Ak vás téma kampane zaujala, môžete sa tiež stať pravidelným či aspoň jednorazovým darcom.

Váš príspevok dokáže zabezpečiť napríklad pobyt detí v terapeutickom tábore či stretnutie s psychológom. Každý príspevok má pre deti a ich rodiny obrovskú hodnotu.

Vizitka kampane:

Creative Director: Alexandru Strimbeanu

Copywriter: Viliam Šedivý

Art Director: Lukáš Fecko

Strategy: Jakub Kováč

Account: Tomáš Čermák

AI operator: Samuel Polák

image

Vizuály znázorňujú ťaživé emócie, ktorými si deti prechádzajú.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. január 2025 07:25