Podľa štatistík sa až 1 z 10 párov, ktoré sa rozhodnú spraviť rekonštrukciu bytu svojpomocne, chce v priebehu prác rozísť. Svoje o tom vie aj stavebná firma Baueria, ktorá sa rozhodla zachraňovať vzťahy a manželstvá pomocou svojich komplexných stavebných a rekonštrukčných služieb.
Vo svojej najnovšej kampani a spote nám predstavujú sériu utrápených párov rôznych vekových skupín, ktorí sa rozhodli ušetriť peniaze na profesionálnej rekonštrukcii a hazardujú tak nie len s vlastným bývaním, ale predovšetkým so svojim vzťahom.
„Primárnym nosičom kampaňového posolstva je minutové YouTube hero video, ktorého exekúcia je zložená zo štyroch samostatne stojacich trefných situácií založených na kreatívnom insighte,ktoré cielime na širokú verejnosť Bratislavského kraja v produktívnom veku. Jej predstavitelia častokrát riešia práve otázky bývania a nezhôd z toho vyplývajúcich. V mediálnej strátegii ich cielene využívame ako samostatne stojace nepreskočiteľné in-stream YouTube videá, pričom hero video v prvých dvoch týždňoch kampane dosiahlo nečakaný úspech. Státisíce videní a 100 percentná dopozeranosť pri retenčnej krivke nad 50 percent považujeme za veľmi dobré výsledky.“ upresnil mediálny stratég David Štefečka.
Kreatívne tento koncept zastrešila reklamná agentúra JANDL, pre ktorú to bola prvá spolupráca s Baueriou ako jej novým klientom. Video a fotoprodukciu zabezpečila ich dvorná produkčná spoločnosť KIMONO.
V rámci digitálnej kampane vznikli okrem hero videa aj kratšie formáty s kľúčovými vizuálmi, ktoré cielili na širokú verejnosť bratislavského kraja v produktívnom veku a jej predstavitelia častokrát riešiapráve otázky bývania a nezhôd z toho vyplývajúcich.
„Táto spolupráca bola pre nás skutočne kúzelná od prvej idey až po realizáciu –počnúc nápadito prostým, no trefným insightom, ktorý potvrdzuje, že z brutálnej úprimnosti sa vždy vyplaví pravda alebo humor, či ideálne kombinácia oboch –klient, ktorý nám dôveroval s našim komickým, no odvážnym konceptom –až po podarenú produkciu, v ktorej sme mali šťastie na hercov, priestory a aj celý štáb. Z našich výstupov máme radosť nie len my všetci v agentúre, ale aj naše partnerky a partneri,“ zhodnotil spoluprácu copywriter Jakub Jurica.
Vizitka kampane:
CreativeDirector: Alex Strimbeanu
Copywriter: Jakub Jurica
Art Director: Zlata Golecová
Stratégia: Jana Kseničová
Account: Tomáš Čermák
Mediastrategist: David Štefečka
Réžia: Jakub Cheban
Produkcia: KIMONO Production
Producent: Marek Wilhalm