Hôrni chlapci ako z obrazov Ľudovíta Fullu. Akurát v ruke nedržia valašky, ale vysávače, panvice, či ťažké nákupné tašky. Tak vyzerá vianočná kampaň slovenskej značky ovocných destilátov Zbojnícka.
„Dosť bolo vatier, spevu a popíjania bez príčiny. Veľkého hrdinu preslávia len činy. Začína sa Zbojnícka adventúra.“ Tak sa hovorí v úvodnom videu k adventnej kampani. A čo sú tie veľké činy?
„K Zbojníckej neodmysliteľne patría tradície hrdinov, ktorí sa nezľaknú ničoho“ vysvetľuje Tomáš Šablica, brand manager St. Nicolaus a dodáva: „Ale v predvianočnom období viac ako pištole treba leštiť okná. A obracať sa treba vedieť nielen s valaškou, ale i s varechou či metlou. Sú to skrátka hory práce. Ale po nich je pravý ovocný destilát naozaj zaslúženný.“ Značka v kampani Zbojnícka adventúra vyzýva všetkých mužov na hrdinské činy doma. V kuchyni, pri zdobení stromčeka či za žehliacou doskou.
Počas adventu sa na sociálnych sieťach Zbojníckej objaví šesť úloh. Každá je sprevádzaná ilustráciou, inšpirovanou dielom Ľudovíta Fullu. Kto úlohu splní a odpovie na súťažnú otázku, môže vyhrať zaslúžený trúnok. Na Facebooku aj Instagrame sa od 7. decembra súťaží o 150 pálených poldecákov, čo je približne 11 fliaš Zbojníckej. Výhercov vyžrebujú 30. decembra spomedzi všetkých komentárov.
Na 6 zbojníckych úloh upozorňujú aj animované videá s vianočnou verziou najznámejšej zbojníckej pesničky „Zbohom buď, lipová lyžka“.
Kampaň vytvorili v Ateliéri Pútnici.