StoryEditor

Náš trh obohatilo nové marketingové štúdio. Prepája svet marketingu s komunikáciou

15.12.2023, 14:35
Autor:
redred

Nonoyes zároveň sprístupňuje svoje skúsenosti zo sveta veľkých značiek a top agentúr aj menším firmám a startupom.

Nonoyes založili Marian Abaffy, skúsený marketingový riaditeľ mnohých značiek, ktorý napríklad úspešne uviedol na trh Union zdravotnú poisťovňu, keď z nuly získal takmer 400-tisíc poistencov, a Milan Sitárik, dlhoročný group account director a líder v jednej z najlepších reklamných agentúr, ktorého tím bol za svoju prácu ocenený napríklad aj 3x zlatou EFFIE.

Čo nonoyes ponúka a čo môžu firmy získať? „Naše služby sme navrhli tak, aby si každý mohol vyskúšať, čo mu skúsenosti zo sveta veľkých firiem prinesú," uvádza Marian Abaffy. Klienti majú na výber od rýchlej konzultácie, cez niektorý z nonoyes auditov, až po vypracovanie komplexnej marketingovej stratégie, vrátane celoročného marketingového plánu Marketing booster.

image

Marian Abaffy a Milan Sitárik.

V prípade potreby nonoyes taktiež pomáha navrhnuté riešenia aj zrealizovať a implementovať do marketingu klienta. „A je to perfektná práca – vidieť, ako veci môžu fungovať lepšie, ak sú riešené od základu a strategicky. Často pritom nejde o výraznú zmenu rozpočtu." dodáva Marian Abaffy.

Poskytovatelia marketingových a komunikačných služieb, spozornite. Marketingové štúdio nonoyes spolu so Stratégiami a prieskumnou agentúrou Go4insight totiž vypracovali štúdiu Všetko čo vieme o marketingu rastúcich SME firiem. Štúdia analyzuje potreby menších a stredných firiem, a prináša tak dôležité informácie pre každého so záujmom o marketing a komunikáciu.

Zároveň tvorí základ seriálu, ktorý Stratégie budú zverejňovať na mesačnej báze. „Táto štúdia môže pomôcť menším a stredným firmám, čo je v konečnom dôsledku aj poslaním marketingového štúdia nonoyes," uzatvára Milan Sitárik.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. september 2024 22:06