StoryEditor

ČSOB banka sa začiatkom roka prihovára novou reklamnou kampaňou

06.01.2024, 15:36
Autor:
redred

Kampaň od agentúry MUW Saatchi & Saatchi si dáva za úlohu zdôrazniť význam plánovania finančnej budúcnosti detí a zároveň motivovať rodičov k začatiu pravidelného investovania do fondov..

Nestabilná situácia na trhoch a inflácia vedia negatívne ovplyvniť rodinný rozpočet. To môže mať za následok chýbajúce finančné prostriedky napríklad na vysokoškolské štúdium, prvé bývanie či naplnenie iných plánov vašich detí. Pravidelné investovanie môže byť preto dobrým spôsobom, ako nechať peniaze pracovať a splniť deťom ich sny.

Hlavným motívom spotu je fakt, že s vekom nerastie len výška dieťaťa, ale aj jeho očakávania od života. Preto môžeme sledovať zrýchlený vývin chlapca spolu s možnou investičnou krivkou.

image

ČSOB prichádza s novou kampaňou.

„Nielen nový spot, ale aj celá sprievodná kampaň si dáva za cieľ motivovať rodičov, aby začali s pravidelným investovaním čo najskôr. Deti si tak budú môcť splniť svoje sny a rodičia nebudú mať prievan v peňaženke. Čiže takzvaná win-win situácia,“ prezradil kreatívny riaditeľ Jakub Kuvik.

Reklamný spot bude možné sledovať v televízii a na všetkých sociálnych sieťach. Okrem iného bude mať kampaň aj online rozpracovanie, aby sa čo najviac rodín a rodičov inšpirovalo a začalo s pravidelným investovaním do fondov.

Vizitka kampane

Klient: ČSOB Banka

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Stratég: Kamil Charvát

Creative Director: Jakub Kuvik

Account Director: Hanka Krupová

Social Team Leader: Tomáš Romanec

Art Director: Viktor Králik

Copywriter/-ka: Juraj Chmel, Tomáš Romanec, Radka Olekšáková

Account Manager: Tereza Turzová

Réžia: Tomáš Řehořek

Produkcia: ARMADA FILMS

Postprodukcia: ALIEN studio

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. september 2024 20:33