Nestabilná situácia na trhoch a inflácia vedia negatívne ovplyvniť rodinný rozpočet. To môže mať za následok chýbajúce finančné prostriedky napríklad na vysokoškolské štúdium, prvé bývanie či naplnenie iných plánov vašich detí. Pravidelné investovanie môže byť preto dobrým spôsobom, ako nechať peniaze pracovať a splniť deťom ich sny.
Hlavným motívom spotu je fakt, že s vekom nerastie len výška dieťaťa, ale aj jeho očakávania od života. Preto môžeme sledovať zrýchlený vývin chlapca spolu s možnou investičnou krivkou.
„Nielen nový spot, ale aj celá sprievodná kampaň si dáva za cieľ motivovať rodičov, aby začali s pravidelným investovaním čo najskôr. Deti si tak budú môcť splniť svoje sny a rodičia nebudú mať prievan v peňaženke. Čiže takzvaná win-win situácia,“ prezradil kreatívny riaditeľ Jakub Kuvik.
Reklamný spot bude možné sledovať v televízii a na všetkých sociálnych sieťach. Okrem iného bude mať kampaň aj online rozpracovanie, aby sa čo najviac rodín a rodičov inšpirovalo a začalo s pravidelným investovaním do fondov.
Vizitka kampane
Klient: ČSOB Banka
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Stratég: Kamil Charvát
Creative Director: Jakub Kuvik
Account Director: Hanka Krupová
Social Team Leader: Tomáš Romanec
Art Director: Viktor Králik
Copywriter/-ka: Juraj Chmel, Tomáš Romanec, Radka Olekšáková
Account Manager: Tereza Turzová
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: ARMADA FILMS
Postprodukcia: ALIEN studio