Donášková služba jedla Bistro.sk pokračuje v predstavovaní svojej novej kreatívnej kampane ‘Povedal niekto‘. Jej hlavným motívom je radosť, ktorú má každý z nás pri objednávaní jedla.
Nová kampaň nadväzuje na predchádzajúcu s Katty Perry a ešte ich ďalšieho predchodcu - kampaň, v ktorej naspieval pieseň raper Snoop Dogg.Aktuálne novou kampaňou spoločnosť ohlasuje, že vstupujeme spolu do novej hudobnej éry! Svetovo úznávané hviezdy Christina Aguilera a raperka Latto sú tvárami novej kampane Bistro.sk. Čo je však prekvapivé na novom podaní ikonickej skladby ‘Povedal Niekto‘?
Po celosvetovom úspechu s Katy Perry, Bistro.sk po prvý krát predstavilo až dve umelkyne pre svoj hit. Christina Aguilera a Latto svojim prvým spoločným videoklipom pre Bistro.sk vytvorili úplne nový hudobný žáner: hip-hopera.Christina a jej jedinečný hlas interpretuje operný refrén, zatiaľ čo Latto charakteristicky repuje rytmické verše o bohatom výbere jedál na Bistro.sk. Popri tom si obe hviezdy vychutnávajú tacos, poké alebo aj sushi.
"Táto hravá kombinácia poukazuje na neustále sa zlepšujúcu rozmnanitosť ponuky na Bistro.sk. Zároveň kampaň zdôrazňuje myšlienku, že najväčšia online donášková služba na Slovensku, to nie sú len hranolky a hamburgery. Bistro.sk doručuje chutné a kvalitné jedlo pre každú príležitosť," povedala Ivana Masarovičová, Senior Marketing Manager Slovakia Just Eat Takeaway.com, materskej spoločnosti Bistro.sk.Kampaň je už viditeľná v televízii, na OOH plochách (Bigboardy, LED obrazovky, rolovacie billboardy aj statické nosiče) po celom Slovensku. Mediálny mix doplnia online videá, sociálne médiá, ako aj spolupráca s influencermi.