Zuzana Čubrík
Media Strategist and Data Analyst
Digiline
Umelá inteligencia bude naďalej určovať trendy digitálneho marketingu v budúcom roku. Netreba však zabúdať ani na iné trendy, ktorým sa nedostáva toľko pozornosti. V Q3 nás dobehne „cookieless“ éra a treba sa na ňu zodpovedne pripraviť, či už ste médium, digitálna agentúra alebo klient.
Odporúčam sledovať, kam sa posunie digitálna audio reklama na slovenskom trhu, či sa ju podarí viac profesionalizovať z hľadiska merania. Zabudnúť by sa mohlo na neoznačovanie reklamných spoluprác s influencermi.
Claudia Blišťanová
Social Media Manager
Invelity
Odlíšiť sa v digitále je čoraz ťažšie. Práve preto sa v roku 2024 zaujímajte o kreatívu a cieľovú skupinu, ku ktorej komunikujete. Nič vám nepomôže viac ako vytvoriť okolo svojej značky komunitu, ktorá sa zapája, interaguje a rada sleduje váš obsah. Využite napríklad možnosť vytvorenia spoločného chatu followerov na Instagrame.
Okrem toho vám vedia veľmi dobre pomôcť influenceri a nemôžem zabudnúť ani na AI, ktorá vám určite uľahčí robotu. Zabudnúť môžete na produktovú komunikáciu bez nápadu, udržiavanie iba jedného formátu príspevkov či úspech len kvôli použitým hashtagom.
Martin Rajec
Digital Ideamaker Lead
Zaraguza
Sledovať:
1. Práca s komunitami, lebo ľudia sa bublinkujú a stávajú sa odolnými proti masovej komunikácii.
2. AI kreslí, píše, rozpráva, rozmýšľa. Využime to šikovne, nedepkárme, že nás tu vyhubí.
3. Budujme značku postupne, neúnavne. Ak je možnosť, poďme do TV. Dokáže viac ako digitál.
4. Ako značka prekvapujte, vykračujte zo svojho tieňa. Kľúčom je získať pozornosť ľudí.
Definitívne zabudnúť:
1. Spravíme online kampaň a ľudia budú poznať našu značku.
2. Ľudia budú s našou značkou/produktom interagovať v online.
Zostáva vám 85% na dočítanie.