StoryEditor

ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť?

09.02.2024, 09:00
  • Umelá inteligencia. Toto slovo sa najčastejšie spomína medzi expertmi digitálnych agentúr pri predikovaní trendov na rokov 2024.
  • Členovia ADMA radia, ako sa vyrovnať so sociálnymi sieťami, s influencermi aj s novými technológiami.
  • Peter Šebo: Určite bude pokračovať trend krátkych vertikálnych videí na všetkých platformách.
  • Claudia Blišťanová: Odlíšiť sa v digitále je čoraz ťažšie. Práve preto sa v roku 2024 zaujímajte o kreatívu a cieľovú skupinu, ku ktorej komunikujete.
  • Tomáš Drapáč: Čoraz viac značiek sa bude snažiť integrovať reklamu do hier prostredníctvom sponzoringu, produktových umiestnení a interaktívnych kampaní.
image

Zuzana Čubrík, Media Strategist and Data Analyst, Digiline

Zuzana Čubrík

Media Strategist and Data Analyst

Digiline

Umelá inteligencia bude naďalej určovať trendy digitálneho marketingu v budúcom roku. Netreba však zabúdať ani na iné trendy, ktorým sa nedostáva toľko pozornosti. V Q3 nás dobehne „cookieless“ éra a treba sa na ňu zodpovedne pripraviť, či už ste médium, digitálna agentúra alebo klient.

Odporúčam sledovať, kam sa posunie digitálna audio reklama na slovenskom trhu, či sa ju podarí viac profesionalizovať z hľadiska merania. Zabudnúť by sa mohlo na neoznačovanie reklamných spoluprác s influencermi.

image

Claudia Blišťanová
Invelity

Claudia Blišťanová

Social Media Manager
Invelity

Odlíšiť sa v digitále je čoraz ťažšie. Práve preto sa v roku 2024 zaujímajte o kreatívu a cieľovú skupinu, ku ktorej komunikujete. Nič vám nepomôže viac ako vytvoriť okolo svojej značky komunitu, ktorá sa zapája, interaguje a rada sleduje váš obsah. Využite napríklad možnosť vytvorenia spoločného chatu followerov na Instagrame.

Okrem toho vám vedia veľmi dobre pomôcť influenceri a nemôžem zabudnúť ani na AI, ktorá vám určite uľahčí robotu. Zabudnúť môžete na produktovú komunikáciu bez nápadu, udržiavanie iba jedného formátu príspevkov či úspech len kvôli použitým hashtagom.

image

Martin Rajec, Zaraguza

Martin Rajec

Digital Ideamaker Lead
Zaraguza

Sledovať:

1. Práca s komunitami, lebo ľudia sa bublinkujú a stávajú sa odolnými proti masovej komunikácii.

2. AI kreslí, píše, rozpráva, rozmýšľa. Využime to šikovne, nedepkárme, že nás tu vyhubí.

3. Budujme značku postupne, neúnavne. Ak je možnosť, poďme do TV. Dokáže viac ako digitál.

4. Ako značka prekvapujte, vykračujte zo svojho tieňa. Kľúčom je získať pozornosť ľudí.

Definitívne zabudnúť:

1. Spravíme online kampaň a ľudia budú poznať našu značku.

2. Ľudia budú s našou značkou/produktom interagovať v online.

image

Peter Galko Managing Creative Director, ...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 02 - Modified: 2024-01-17 11:15:16 - Feat.: - Title: Agentúry využívajú AI nástroje prevažne na analýzu dát a zlepšenie cielenia kampaní 03 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív 04 - Modified: 2024-01-02 12:13:05 - Feat.: - Title: Sociálne siete 2023: Líder Čaputová, najaktívnejšieho Pellegriniho dobieha Šimečka a Fico vedie v interakciách na svoje príspevky 05 - Modified: 2023-11-24 08:31:56 - Feat.: - Title: XTB má oddelenie umelej inteligencie. Povedie ho Tomasz Gawron
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. február 2024 17:41