„Malí podnikatelia využívajú pre svoje podnikanie stále vo veľkej miere osobné účty. Majú pocit, že banky im na podnikateľských účtoch neponúkajú žiadne veľké výhody. A to chceme zmeniť. Našou komunikáciou chceme ukázať, že keď im existujúce nástroje prestanú stačiť, mBank má pre nich výhodné riešenia, ktoré pomôžu ich podnikaniu rásť ďalej,“ vysvetľuje Tereza Froňková, riaditeľka marketingu mBank ČR a SK.
Prvý z trojice pripravovaných spotov prináša príbeh kvetinárky Zuzany, ktorá začína so svojim e-shopom doma. Aj pre ňu je k dispozícii podnikateľský účet s garanciou, že bude navždy zadarmo. Namiesto do poplatkov tak hrdinka investuje ušetrené peniaze späť do svojho podnikania. To sa premieta do druhej časti spotu, kde sa v zelenom pruhovanom svete mBank jej domáci e-shop premieňa na zavedené kvetinárstvo.„Koncept Pomáhame podnikateľom rast prináša veľkú zmenu v doterajšej komunikácii, ale zároveň nadväzuje na tonalitu mBank ako značky, ktorá je moderná a bez bankového pátosu. Veríme, že práve to sa podarilo prepísať aj do výraznej a odvážnej vizuality pruhovaného sveta, kastingu a celkového vyznenia. Kampaň je zároveň prvým krôčikom k novej komunikačnej platforme, na ktorej momentálne pracujeme,“ dodáva Iva Nitkulinec, kreatívna riaditeľka DDB Prague.
Okrem televízie a rádia sa kampaň objaví na sociálnych sieťach, v on-linepriestore, ale aj v podcastoch. Na príbeh kvetinárky v priebehu roka postupne nadviažu ďalšie dva, ktoré malým podnikateľom prinesú nové finančné riešenia na podporu ich rastu.