Novú kampaň na Celaskon pripravila agentúra Jandl.
StoryEditor

JANDL získal významného klienta - Zentivu

07.02.2024, 11:46
Autor:
redred

Agentúra priniesla hneď dva nové spoty na Celaskon®.

Na sklonku minulého roka si farmaceutická spoločnosť Zentiva vybrala reklamnú agentúru JANDL, aby jej pripravila dva kreatívne koncepty pre značku Celaskon®. Keďže išlo o dva rôzne produkty, pre každý z nich zvolila agentúra inú stratégiu.

V prípade Celaskonu® Long Effect* je stratégia postavená na sile značky Celaskon®, ktorý sa za svoju dlhú históriu stal prakticky synonymom pre vitamín C. Zo spotrebiteľských dát bolo jasné, že ľuďom netreba vysvetľovať, čo Celaskon® je, ani prečo by mali užívať vitamín C.

JANDL preto stavil na jednoduché a zrozumiteľné posolstvo: „Nezabudni na Celaskon®." Väčšina ľudí totiž zvykne užívať vitamín C ráno pred odchodom z domu. A práve s týmto momentom chcela agentúra vytvoriť asociáciu so značkou.

V spote sa môžeme stretnúť s rôznymi zástupcami cieľovej skupiny, ktorí si rekapitulujú zoznam najdôležitejších vecí, ktoré určite nechcú pred odchodom z domu zabudnúť. Čo je činnosť, ktorú väčšina z nás prirodzene robí pred odchodom do práce či do školy. Na každom zozname sa, samozrejme, nachádza aj Celaskon®. Spot uzatvára chytľavý slogan kampane: „Keď odchádzaš von, nezabudni na Celaskon®.“

„Riešenie Nezabudni na Celaskon sme si zvolili na základe dobre podchyteného hlavného posolstva. Nevysvetľujeme použitie produktu, ale poukazujeme na jeho užívanie a návyky ľudí. Spracovanie je chytľavé a veľa z nás sa v daných situáciách nájde. Na kreatíve sa mi páči zobrazenie každodenného života a zároveň nenásilné zobrazenie produktu počas celého spotu. Čerešničkou na torte je aj finálna úsmevná situácia, kedy mamička pri odchode na prechádzku nezabudne na Šimona,“ vyjadrila sa Adriána Rakúsová, brand manažérka OTC zo spoločnosti Zentiva.

Druhá kampaň vznikla pre nový produkt Celaskon® IMUNITA PLUS**, ktorý Zentiva priniesla na trh začiatkom minulého roka. Keďže išlo o kratší, 10-sekundový spot, bolo potrebné nájsť jednoduché a chytľavé riešenie, ktoré imunitu znázorní originálnym spôsobom a zároveň podchytí benefity novinky. JANDL preto stavil na asociácie s počasím v jednotlivých ročných obdobiach. Spot zaujme aj svojou hravosťou a choreografiou, ktorá sa prelína jednotlivými strihmi medzi ročnými obdobiami.

„Toto riešenie poukazuje na potrebu podpory imunity v každom období a jasne komunikuje benefity našej novinky. Úvodne spracovanie spotu a meniaceho sa počasia je efektné a verím, že zaujme pozornosť sledujúceho,“ dodáva brand manažérka Adriána Rakúsová.

Agentúre sa tak podarili hneď dva pútavé spoty, ktoré podporia známu značku. Veríme, že sú začiatkom úspešnej spolupráce a že sa v budúcnosti stretneme aj s ďalšími spotmi na iné produkty z portfólia.

„Spoluprácu s agentúrou a produkciou hodnotím pozitívne, o čom svedčia aj kvalitné výstupy, ktoré vyprodukovali. Predovšetkým oceňujem, ako si dali už pri príprave celého konceptu záležať na nepatrných, ale zato dôležitých detailoch,“ uzatvára Adriána Rakúsová.

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Alex Strimbeanu

Art Director: Lukáš Fecko

Copywriter: Viliam Šedivý

Stratégia: Jakub Kováč

Account Manager: Veronika Havierová

 

*Celaskon® Long Effect je liek na vnútorné použitie, obsahuje kyselinu askorbovú. Pred použitím si pozorne prečítajte písomnú informáciu pre používateľa.

**Celaskon® IMUNITA PLUS je výživový doplnok.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. júl 2024 04:50