S Optickým internetom od Orangeu si to svoje nájdu všetci. Aj tí, ktorí stále hľadajú nový obsah, aj tí, ktorí sú v technológiách občas stratení. Jednoducho každý čLOVEk. A práve o príbehoch ľudskosti je aj dlhodobý komunikačný koncept Orangeu, na ktorý nový spot nadväzuje.
Orange vo svojej novej kampani opäť pracuje s bežným ľudským príbehom, s ktorým sa mnohí dokážu stotožniť. Tentokrát je to príbeh o „rodinnom IT-čkarovi”, ktorého nájdeme v každej domácnosti. Ide o toho jedného, zväčša mladého človeka, na ktorého sa s najrôznejšími, častokrát úsmevnými otázkami ohľadom technológií, internetu a online sveta obracajú všetci blízki s očakávaním, že má odpoveď na všetko. Nezáleží na tom, či ide o mamu, babku alebo mladšieho brata, o zážitky či nejasnosti s internetom sa s ním delí celá rodina. A to samozrejme aj v momentoch, keď sa mu to úplne nehodí.
„Milou formou a prácou s úsmevným ľudským insightom tentokrát upriamujemepozornosť na internet. Na prvý pohľad samozrejmá súčasť života každého z nás, aj keď nie všetci sme v súvislosti s internetom rovnako zruční. Preto sme sa rozhodli veľmi prirodzene, ale aj úsmevne ukázať, akú úlohu v našom živote zohráva optický internet a že nás v konečnom dôsledku spája s tými a s tým, čo je v živote to dôležité, na čom nám skutočne záleží,” vysvetľuje Alexandra Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.
„Spolu s Milanom Balogom sa nám podarilo zobraziť milé rodinné situácie, ktoré pozná každý. Keď vám napríklad dedko zavolá, že nikde nevie nájsť internet a je jedno, či práve beháte, alebo sťahujete sedačku. Divák si bude môcť užiť rôznych členov rodiny v rôznych situáciách s ich špecifickými problémami súvisiacimi s internetom,” dodáva Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.„Pomáhame ľuďom, aby mohli byť v spojení so svojou rodinou, blízkymi, kolegami, jednoducho s každým vždy, keď to potrebujú. S rýchlym a stabilným optickým internetommôžu donekonečna dátovať, chatovať, zabávať sa, surfovať alebo sledovať streamovacie služby. Navyše, ak siho teraz spoja so svojím hlasovým paušálom, v ponuke LOVE získajú zľavu 5 eur mesačnezo svojho paušálu.Sme radi, že aj takýmto spôsobom dokážeme spájať zákazníkov s tým, na čom im skutočne záleží,” uzatvára Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.
Kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK v spolupráci s Hitchhiker Films. Nasadená bude od dnes 12.februára.
Vizitka kampane
Názov kampane: Rýchlosť svetla si u nás užíva každý
Klient: Orange Slovensko
Head of Communication and Commercialization: Rozália Belková
AdvertisingStrategySpecialist: Jana Danihelová
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK, s.r.o.
Creativedirector: Milan Bielik
Strategy: Alexandra Martináková
Digital strategy director: Marek Krištof
Art director: Michal Nagy
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová
Graphic Designer: Marek Horecký
Account director: Michala Zezulová
Account manager: Lucia Bocová
Social media: Alex Remo, Natália Klieštiková
Mediálna agentúra: Essence Mediacom
Termín nasadenia: 12.2. 2024
Cieľová skupina: B2C
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Milan Balog
Productioncrew: Anička Javorská, Palo Kopček, Ivan Hulík
Hudba: WasteYourTime on Me
Autor hudby: PaperPlanes
Interpret: PaperPlanes
Zvukový majster: Vladimír Bajnoci (Bajko)
Fotograf: Šymon Kliman