Orange Slovensko prichádza s novou kampaňou.
StoryEditor

Orange predstavuje novú kampaň: Rýchlosť svetla si s Optickým internetom užíva každý

12.02.2024, 11:24
Autor:
redred

Kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK v spolupráci s Hitchhiker Films.

S Optickým internetom od Orangeu si to svoje nájdu všetci. Aj tí, ktorí stále hľadajú nový obsah, aj tí, ktorí sú v technológiách občas stratení. Jednoducho každý čLOVEk. A práve o príbehoch ľudskosti je aj dlhodobý komunikačný koncept Orangeu, na ktorý nový spot nadväzuje.

Orange vo svojej novej kampani opäť pracuje s bežným ľudským príbehom, s ktorým sa mnohí dokážu stotožniť. Tentokrát je to príbeh o „rodinnom IT-čkarovi”, ktorého nájdeme v každej domácnosti. Ide o toho jedného, zväčša mladého človeka, na ktorého sa s najrôznejšími, častokrát úsmevnými otázkami ohľadom technológií, internetu a online sveta obracajú všetci blízki s očakávaním, že má odpoveď na všetko. Nezáleží na tom, či ide o mamu, babku alebo mladšieho brata, o zážitky či nejasnosti s internetom sa s ním delí celá rodina. A to samozrejme aj v momentoch, keď sa mu to úplne nehodí.

„Milou formou a prácou s úsmevným ľudským insightom tentokrát upriamujemepozornosť na internet. Na prvý pohľad samozrejmá súčasť života každého z nás, aj keď nie všetci sme v súvislosti s internetom rovnako zruční. Preto sme sa rozhodli veľmi prirodzene, ale aj úsmevne ukázať, akú úlohu v našom živote zohráva optický internet a že nás v konečnom dôsledku spája s tými a s tým, čo je v živote to dôležité, na čom nám skutočne záleží,” vysvetľuje Alexandra Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.

„Spolu s Milanom Balogom sa nám podarilo zobraziť milé rodinné situácie, ktoré pozná každý. Keď vám napríklad dedko zavolá, že nikde nevie nájsť internet a je jedno, či práve beháte, alebo sťahujete sedačku. Divák si bude môcť užiť rôznych členov rodiny v rôznych situáciách s ich špecifickými problémami súvisiacimi s internetom,” dodáva Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.

„Pomáhame ľuďom, aby mohli byť v spojení so svojou rodinou, blízkymi, kolegami, jednoducho s každým vždy, keď to potrebujú. S rýchlym a stabilným optickým internetommôžu donekonečna dátovať, chatovať, zabávať sa, surfovať alebo sledovať streamovacie služby. Navyše, ak siho teraz spoja so svojím hlasovým paušálom, v ponuke LOVE získajú zľavu 5 eur mesačnezo svojho paušálu.Sme radi, že aj takýmto spôsobom dokážeme spájať zákazníkov s tým, na čom im skutočne záleží,” uzatvára Rozália Belková, Head of Communication and Commercialization spoločnosti Orange Slovensko.

Kampaň pripravila agentúra MADE BY VACULIK v spolupráci s Hitchhiker Films. Nasadená bude od dnes 12.februára. 

Vizitka kampane

Názov kampane: Rýchlosť svetla si u nás užíva každý

Klient: Orange Slovensko

Head of Communication and Commercialization: Rozália Belková

AdvertisingStrategySpecialist: Jana Danihelová

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK, s.r.o.

Creativedirector: Milan Bielik

Strategy: Alexandra Martináková

Digital strategy director: Marek Krištof

Art director: Michal Nagy

Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák, Veronika Rybárová

Graphic Designer: Marek Horecký

Account director: Michala Zezulová

Account manager: Lucia Bocová

Social media: Alex Remo, Natália Klieštiková

Mediálna agentúra: Essence Mediacom

Termín nasadenia: 12.2. 2024

Cieľová skupina: B2C

Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films

Réžia: Milan Balog

Productioncrew: Anička Javorská, Palo Kopček, Ivan Hulík

Hudba: WasteYourTime on Me

Autor hudby: PaperPlanes

Interpret: PaperPlanes

Zvukový majster: Vladimír Bajnoci (Bajko)

Fotograf: Šymon Kliman

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. júl 2024 11:37