Založenie firmy znamená pre mnohých podnikateľov začiatok strastiplnej cesty. Chce to kopu času, zvládnuť množstvo papierovačiek, navštíviť rôzne úrady. Koľkými dverami musia prejsť? A s koľkými direktívnymi oznamami na úradných dverách sa musia stretnúť, kým sa im konečne podarí založiť živnosť či s. r. o.?
Práve táto skutočnosť je hlavným motívom online kampane od agentúry MUW Saatchi & Saatchi pre ČSOB. Cieľom je oznámiť začínajúcim podnikateľom, že im stačí prísť len na jedno miesto, kde majú dvere vždy otvorené.
V pobočke ČSOB im totiž pomôžu so založením živnosti iba za 1 euro a k tomu vedia poskytnúť aj balík praktických benefitov, napríklad výhodnejšie podnikateľské konto či platobné terminály.„Inšpirácia môže prísť kedykoľvek. Aj keď sa práve znudene pozeráte na polepené dvere na úrade,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ agentúry MUW Saatchi & Saatchi. Aj ďalšia komunikácia v online prostredí nadväzuje na tému oznamov.
Užívatelia majú možnosť prispieť svojimi osobnými skúsenosťami a podieľať sa tak na vytvorení albumu s fotkami toho najzaujímavejšieho, s čím sa na úradných dverách stretli. Kampaň je tiež doplnená o dynamické bannery a rôzne ďalšie online aktivity.
Vizitka kampane:
Klient: ČSOB (Mirka Juráčiková)
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Radek Dajčar
Copywriter: Juraj Chmel, Mária Tisoňová
Strategy Planner: Kamil Charvát
Account Manager: Tereza Turzová
Produkcia: Zmatek studio