StoryEditor

Vinea prichádza v novom dizajne. ​Moderná tvár však rešpektuje jej historickú tradíciu

14.02.2024, 16:13
Autor:
redred

Najvýraznejšia zmena sa dotkne plechoviek Vinea. V nich kombinujú matnú a lesklú časť potlače. Súčasťou inovácií je aj premenovanie Viney Frizzante na Vineu Nealko Strik.

Obľúbený nápoj Vinea nájdete na pultoch predajní a tiež v ponuke reštaurácií a kaviarní v novom obale. Starý dizajn od konca minulého roka postupne strieda moderná tvár značky, ktorá však plne rešpektuje jej historickú tradíciu. V nasledujúcich mesiacoch celé produktové portfólio prejde postupnou premenou.

Prečo nastáva táto zmena? „Cieľom bolo vytvoriť dizajn, ktorý zarezonuje u stálych zákazníkov, ale zároveň dokáže prilákať mladšiu generáciu. Nový dizajn sme aplikovali na všetky formáty značky Vinea, teda na plechovky, PET aj sklenené fľaše. Stále však zachovávame ikonický tvar i farbu fliaš, ktoré sú pre Vineu typické, premena sa dotkne iba etikiet a plechoviek. Naša snaha bola zameraná na vytvorenie harmonického spojenia tradície a inovácie, čím sme chceli udržať kontinuitu značky a posunúť ju do nového, dynamického prostredia súčasného trhu,“ vysvetľuje manažérka značky Oľga Kubíková.

image

Značka Vinea prichádza v redizajne.

Tento krok bol nevyhnutný, aby vzhľad produktov spĺňal meniace sa potreby zákazníkov, posilňoval identitu značky a zároveň prispieval k efektivite na predajných plochách. Ďalšou požiadavkou bolo, aby produkty reflektovali aktuálne trendy v dizajne. O výsledný redizajn sa postarala agentúra oh my DOT.

„Našou úlohou bolo zachovať charakteristický vizuálny jazyk značky, ten však prešiel výraznou očistou. Stavili sme na dominantné logo presahujúce formát, ktoré okamžite púta pozornosť, a výraznú farebnosť vychádzajúcu zo zloženia nápoja. Dopĺňa ho kontrastný čierny pás zdôrazňujúci hlavný produktový benefit, ktorým je vysoký podiel hroznovej šťavy,“ hovorí Juraj Dvorecký, Creative Director oh my DOT.

image

Značka Vinea prichádza v redizajne.

Najvýraznejšia zmena sa dotkne plechoviek Vinea. Kombinujú matnú a lesklú časť potlače, ktorá prepožičiava produktom moderný vzhľad a zároveň zaisťuje vizibilitu a odlíšiteľnosť od konkurencie.

„Popularita tzv. on the go formátu neustále rastie a aj my chceme túto kategóriu posilňovať atraktívnym dizajnom a ďalšími príchuťami. Vinea v tomto formáte na slovenskom trhu ponúkne príchuť červeného hrozna, ktorá doteraz nebola v plechovke dostupná. Súčasťou inovácií je aj premenovanie Viney Frizzante na Vineu Nealko Strik. Nový názov zo sveta viníc sa pre nás viac spája so sviežosťou a ľahkosťou leta. Myslíme si, že vyvoláva jasné očakávania, ktorým naši zákazníci lepšie porozumejú,“ dopĺňa Kubíková.

image

Značka Vinea prichádza v redizajne.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. apríl 2024 02:32