Išlo o revolučnú novinku počas veľkolepého športového eventu pod záštitou Zväzu slovenského lyžovania a agentúry EVENT’S ON. Z uvedeného vyplýva, že popri prekonávaní športových výziev mali prestížne preteky aj značný marketingový potenciál. Wolt ako jeden z partnerov podujatia zvolil kombináciu fyzickej a virtuálnej reklamy.
Fyzické bannery s logom Woltu boli umiestnené pozdĺž lyžiarskej trate. V rámci virtuálnej reklamy sa exkluzívne v televíznom vysielaní zobrazilo logo lídra v segmente donáškových služieb. Skvelú atmosféru z pretekov priblížila divákom televízia JOJ šport.
Virtuálna reklama sa predovšetkým úzko spája s ekologickým aspektom. Značky partnerov sú prezentované bez nutnosti inštalácií fyzických reklamných nosičov. V dôsledku toho sa šetria prírodné zdroje a znižuje sa množstvo odpadu.
„Sme presvedčení, že virtuálna reklama je budúcnosťou marketingu. Je to efektívny spôsob, ako osloviť široké publikum a zároveň prispieť k ochrane životného prostredia,“ uviedol Adam Lazár, marketingový riaditeľ Woltu na Slovensku i v Čechách.
Ide o fínsku online platformu, ktorá sa uberá cestou zeleného marketingu a patrí k najobľúbenejším donáškovým firmám. Wolt vo svojom portfóliu ponúka pestrý výber jedál, ktoré potešia nejedného labužníka. Aktuálny zoznam prevádzok sa zobrazuje v praktickej aplikácii, kde vám podľa polohy a preferencií zoradí top reštaurácie a lokálne obchody.
Tohtoročný Svetový pohár v Jasnej sa stal fenoménom, ktorý prilákal do Liptovského regiónu mnoho návštevníkov. A navyše, šampionát sledovali v priamom prenose milióny divákov. Pri tejto príležitosti Slovensko vyslalo svetu signál, že je to atraktívna turistická destinácia.