Takmer každý pozná zábery z webkamery na zahmlené štíty hôr s typickou grafikou a názvami lyžiarskych stredísk. Kedysi dávno natáčanie v štýle Živej panorámy využila aj kapela ChikiLiki Tu-a v legendárnom klipe „Láska moja, kde si?“. V týchto dňoch môžete na RTVS zachytiť podobné zábery – Malinô Brdo však nahradilo Marhulô Brdo a hory v pozadí sú namaľované na etikete.
Netradičné zobrazenie panorámy je kampaňou obľúbenej značky ovocných destilátov Zbojnícka. Značka v týchto dňoch uviedla do predaja limitku, ktorú zdobia etikety 3 ikonických slovenských hôr – Gerlachu, Kriváňa a Lomnického štítu.„Ide o tri ručne maľované a kvalitne spracované etikety, ktoré nájdete na Slivovici, Marhuľovici a Hruškovici našej značky,“ vysvetľuje Tomáš Šablica, brand manažér ST. NICOLAUS. „Zbojnícka tak udržuje poctivé remeslo zvnútra i zvonku fľaše.“ Vyhliadka na vysoké výhryVideo neponúka len výhľad na maľované hory, za sprievodu typickej fujarovej hudby a hlasu Ondreja Kandráča, ale aj vyhliadku na veľké finančné výhry v celkovej hodnote viac ako 10 tisíc eur. Upútavka na súťaž ZBOJNÍCKA PANORÁMA je tak výzvou aby každý, kto vyzbiera všetky tri fľašky Zbojníckej, s nimi natočil alebo odfotil panorámu. Následne ju pošle mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a môže vyhrať okamžitých 350 eur.
„Nechceli sme zákazníkom sťažovať cestu k výhre. Vysoká výhra sa dá získať bez naťahovania, bez registrácie. Dôležitý je len čas. Vyhrávajú tridsiati, ktorí pošlú panorámu s 3 fľaškami ako prví, “dopĺňa Tomáš Šablica zo ST. NICOLAUS. Súťažné príspevky so Zbojníckymi panorámami, ktoré vznikli v obývačkách zákazníkov, si môžete pozrieť na sociálnych sieťach Zbojnícka, kde budú postupne zverejňované až do 31. marca 2024.Kampaň vytvorili pre Zbojnícku v Ateliéri Pútnici. Jej súčasťou sú TV spoty, online kampaň i spolupráca s portálom Startitup a s Kandráčovcami. Viac informácií na podstránke https://sutaze.nicolaus.sk/zbojnicka-panorama/
Vizitka kampane:
Klient: ST. NICOLAUS
Brand manažér: Tomáš Šablica
Agentúra: Ateliér Pútnici
Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová
Social media manager: Paula Polaščin, St.udio Nicolaus
PR výstupy: DIVINO