StoryEditor

Živú panorámu na RTVS nahradila v novej kampani Zbojnícka panoráma

21.02.2024, 13:27
Autor:
redred

Kampaň vytvorili pre Zbojnícku v Ateliéri Pútnici. Jej súčasťou sú TV spoty, online kampaň i spolupráca s portálom Startitup a s Kandráčovcami.

Takmer každý pozná zábery z webkamery na zahmlené štíty hôr s typickou grafikou a názvami lyžiarskych stredísk. Kedysi dávno natáčanie v štýle Živej panorámy využila aj kapela ChikiLiki Tu-a v legendárnom klipe „Láska moja, kde si?“. V týchto dňoch môžete na RTVS zachytiť podobné zábery – Malinô Brdo však nahradilo Marhulô Brdo a hory v pozadí sú namaľované na etikete.

image

Nová kampaň na Zbojnícku.

Netradičné zobrazenie panorámy je kampaňou obľúbenej značky ovocných destilátov Zbojnícka. Značka v týchto dňoch uviedla do predaja limitku, ktorú zdobia etikety 3 ikonických slovenských hôr – Gerlachu, Kriváňa a Lomnického štítu.„Ide o tri ručne maľované a kvalitne spracované etikety, ktoré nájdete na Slivovici, Marhuľovici a Hruškovici našej značky,“ vysvetľuje Tomáš Šablica, brand manažér ST. NICOLAUS. „Zbojnícka tak udržuje poctivé remeslo zvnútra i zvonku fľaše.“

image

Post.

Vyhliadka na vysoké výhry

Video neponúka len výhľad na maľované hory, za sprievodu typickej fujarovej hudby a hlasu Ondreja Kandráča, ale aj vyhliadku na veľké finančné výhry v celkovej hodnote viac ako 10 tisíc eur. Upútavka na súťaž ZBOJNÍCKA PANORÁMA je tak výzvou aby každý, kto vyzbiera všetky tri fľašky Zbojníckej, s nimi natočil alebo odfotil panorámu. Následne ju pošle mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a môže vyhrať okamžitých 350 eur.

image

Post.

„Nechceli sme zákazníkom sťažovať cestu k výhre. Vysoká výhra sa dá získať bez naťahovania, bez registrácie. Dôležitý je len čas. Vyhrávajú tridsiati, ktorí pošlú panorámu s 3 fľaškami ako prví, “dopĺňa Tomáš Šablica zo ST. NICOLAUS. Súťažné príspevky so Zbojníckymi panorámami, ktoré vznikli v obývačkách zákazníkov, si môžete pozrieť na sociálnych sieťach Zbojnícka, kde budú postupne zverejňované až do 31. marca 2024.

Kampaň vytvorili pre Zbojnícku v Ateliéri Pútnici. Jej súčasťou sú TV spoty, online kampaň i spolupráca s portálom Startitup a s Kandráčovcami. Viac informácií na podstránke https://sutaze.nicolaus.sk/zbojnicka-panorama/

Zbojníka.

Vizitka kampane: 

Klient: ST. NICOLAUS 

Brand manažér: Tomáš Šablica

Agentúra: Ateliér Pútnici

Kreatívny riaditeľ: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Social media manager: Paula Polaščin, St.udio Nicolaus

PR výstupy: DIVINO

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. október 2024 21:42