StoryEditor

Bolo to z lásky… k parenici! Kaufland má v kampani na slovenské výrobky Paru

29.02.2024, 13:53
Autor:
redred

This is Locco v tendri pre svojho dlhoročného klienta, Kaufland, opäť nesklamalo. Z lásky pripravilo kampaň na slovenské výrobky, ktorá sa práve dostáva na obrazovky.

Kaufland má vo svojom sortimente najviac slovenských výrobkov. A tým sa treba pochváliť. Novú kampaň preto venoval práve im. Spoločne s This is Locco v spote rozohral milú love story. Nie však medzi hlavným protagonistom a dievčaťom, ktorí sa do seba zadívajú, ako sa môže na prvý pohľad zdať. Je to parenica, ktorá sa stáva ďalšou postavou príbehu. Pri jedinom pohľade na ňu si hlavný hrdina spomenie na všetky krásne chvíle, ktoré s “jeho jedinou” prežil na potulkách Slovenskom.

Bolo to z lásky.... kampaň Kaufland

„Aby sme podporili atribút slovenskosti, použili sme jednu z najkultovejších slovenských piesní: Keď ťa stretnem od skupiny Para. Text pesničky “Z lásky, bolo to z lásky”, je notoricky známy a krásne dotvára to, čo chceme spotom povedať,” hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director This is Locco. Pozornému uchu neujde, že pesnička využitá v spote je dynamickejšia ako originál z roku 2004. Získala totiž nový aranžmán.

„Našou prvou televíznou kampaňou bola kampaň Z lásky k Slovensku. Po 9 rokoch prinášame vďaka THIS IS LOCCO niečo podobné, ale tentokrát spojené s legendárnou pesničkou. Kampaň opäť približuje, čo pre nás znamená byť neodmysliteľnou súčasťou bežného slovenského zákazníka, a poukazuje na náš široký sortiment domácich produktov v predajniach. Je to jednoducho z lásky,“ hovorí Lucia Vargová, vedúca úseku komunikácie v spoločnosti Kaufland.

„Kaufland dlhodobo baví svojich zákazníkov vtipnými spotmi a tentokrát sme do mixu prihodili legendárnu pesničku, ktorá im, verím, dobrú náladu ešte znásobí,“ hovorí Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ z THIS IS LOCCO.

Okrem hlavného 30-sekundového spotu sa do televízie dostáva aj súťažný spot o nákupné poukážky. Všetci zákazníci majú “hlavy otočené dolu” a hľadia do svojich smartfónov, aby si aktivovali zľavový kupón na slovenské výrobky. O oba spoty sa postarala produkčná agentúra Protos s režisérom Petrom Simonom. Hero spot je nasadený ako v TVC, tak v online v 30 a 15-sekundových verziách, na rovnakých kanáloch nájdete aj 15 a 20-sekundové spoty promujúce súťaž. Súčasťou kampane je tiež

rádiospot a OOH.

image

Bolo to z lásky, Kaufland

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovensko (Jana Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmídová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara

Copywriter/Ideamaker: Martin Polakovič, Adela Holubčíková

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS

Režisér: Petr Simon

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. september 2024 07:44