Live stávky nie sú len o rozhodovaní sa podľa situácie. Sú aj o vášni a presvedčení fanúšikov, že treba byť pri tom. To najdôležitejšie sa odohráva práve teraz. Tým, ktorí to chápu, sme v spote vzdali hold poéziou o plynutí času a nezvratnosti udalostí. Prehry aj víťazstvá opustených športovísk sú už minulosť, preto komentár vyzýva k užívaniu si športu a tipovania v prítomnosti.
Aj o tom hovorí spot, ktorý pre Niké vytvorila jej agentúra Istropolitana Ogilvy. „Spot bol vytvorený najmodernejšími technológiami vrátane niekoľkých AI nástrojov. Technológie produkcie spájame s ľudskou inteligenciou v podobe básne o plynutí času a odvahe konať teraz, v prítomnosti. Keďže spot objavil netradičnú poetiku pre komunikáciu stávkovania, zaujal na sociálnych sieťach a ukázal, že aj komunikácia stávkovania môže mať svoju hĺbku," vysvetľuje Istropolitana Ogilvy.
Vizitka kampane:
Klient: Niké
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Chief creative officer: Peter Darovec
Crative Director: Michal (Mio) Valušek
Art Director: Martin Melicherčík, Michal (Mio) Valušek
Strategy director: Veronika Romsauerová
Strategy planner: Juraj Plánovský
Copywriter: Martin Melicherčík, Peter Darovec
Acount manager: Matej Benček, Marek Bačík