Niké
StoryEditor

Ži teraz, tipuj live – športová poézia

04.03.2024, 16:10
Autor:
redred

Nový TV spot spoločnosti Niké predstavuje live stávky ako fenomén, ktorý ľudí upriamuje na prítomnosť a aktívne vnímanie toho, čo sa aktuálne deje.

Live stávky nie sú len o rozhodovaní sa podľa situácie. Sú aj o vášni a presvedčení fanúšikov, že treba byť pri tom. To najdôležitejšie sa odohráva práve teraz. Tým, ktorí to chápu, sme v spote vzdali hold poéziou o plynutí času a nezvratnosti udalostí. Prehry aj víťazstvá opustených športovísk sú už minulosť, preto komentár vyzýva k užívaniu si športu a tipovania v prítomnosti.

Aj o tom hovorí spot, ktorý pre Niké vytvorila jej agentúra Istropolitana Ogilvy. „Spot bol vytvorený najmodernejšími technológiami vrátane niekoľkých AI nástrojov. Technológie produkcie spájame s ľudskou inteligenciou v podobe básne o plynutí času a odvahe konať teraz, v prítomnosti. Keďže spot objavil netradičnú poetiku pre komunikáciu stávkovania, zaujal na sociálnych sieťach a ukázal, že aj komunikácia stávkovania môže mať svoju hĺbku," vysvetľuje Istropolitana Ogilvy. 

 

Vizitka kampane:

Klient: Niké           

Agentúra:  Istropolitana Ogilvy 

Chief creative officer: Peter Darovec

Crative Director: Michal (Mio) Valušek

Art Director: Martin Melicherčík, Michal (Mio) Valušek

Strategy director: Veronika Romsauerová

Strategy planner: Juraj Plánovský

Copywriter: Martin Melicherčík, Peter Darovec

Acount manager: Matej Benček, Marek Bačík

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. september 2024 03:44