Slovenská sporiteľňa sa nám prihovára novým spotom.
StoryEditor

Slovenská sporiteľňa v novej kampani podporuje rovnosť šancí

06.03.2024, 12:30
Autor:
redred

Kampaň #BUDUCNOSTjeDOMA jednoducho vyjadruje krok banky, ktorá presúva svoje call centrum priamo do domácností zamestnancov.

Slovenská sporiteľňa tak bude prvou bankou, ktorá od apríla 2024 umožní fungovanie celého call centra formou home office. Cieľom je poskytnúť prácu z domu ľuďom z mesta i dediny, študentom a študentkám, rodičom na materskej či dokonca zdravotne znevýhodneným, ktorí doposiaľ riešili mnohé bariéry.

image

Slovenská sporiteľňa sa nám prihovára novým spotom.

Otázka „Kde sa vidíte o päť rokov? V Poprade, v Brezne, v Senici, v Kysaku. V našom call centre pracujete z pohodlia domova. Budúcnosť je doma,“ je ústredným textom kampane v online a rádiu.

„Sme banka, ktorej záleží na lepšej budúcnosti v každom regióne našej krajiny. Rozhodli sme sa preto osloviť tých, ktorí si svoju budúcnosť predstavujú doma, či už dobrovoľne alebo im vycestovať za prácou nedovoľujú okolnosti. Súčasne reagujeme na aktuálne trendy, ktorými chceme zefektívniť prácu našich poradcov,“ Radovan Cuper, šéf call centra Slovenskej sporiteľne.

image

Slovenská sporiteľňa sa nám prihovára novým spotom.

Okrem toho, že banka pomôže zamestnancom a zamestnankyniam ušetriť náklady na dopravu, umožní pracovať na zmeny a zabezpečí technické vybavenie až domov, súčasne získa možnosť zamestnať nových kvalifikovaných ľudí z regiónov a zvýši flexibilitu zákazníckej linky.

Základné piliere kampane tvorí audio spot, ktorý hlasom Kristíny Svarinskej a Tomáša Palondera komunikuje, že za prácou pre najväčšiu digitálnu banku na Slovensku nemusíte cestovať ďaleko. Spot imitujúci pohovor bude nasadený v rádiu Expres. Rovnako zasiahne poslucháčov na Spotify a Radia.sk.

image

Slovenská sporiteľňa sa nám prihovára novým spotom.

Súčasťou kampane sú aj vizuály v kľúčových farbách banky, ktoré sú nasadené v podobe digitálnych bannerov a príspevkov na sociálnych sieťach.

Slovenská sporiteľňa tak kampaňou pristupuje k náboru nových zamestnancov inkluzívne.

#BUDUCNOSTjeDOMA

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

PR Agentúra: DIVINO, Ateliér Pútnici

CreativeDirectors: Peter Rajčák, Denisa Pajkošová

Art Director/Design: Denisa Pajkošová, Marek Menke

Copywriter: Peter Rajčák

StrategyDirector: Simona Mištíková

Account Management: Ema Beňová

Produkcia: Alexander Bori, PostPro Studio

Mediálna Agentúra:Wavemaker

Account Management: Hana Matyášová

Client Service Director: Michal Vážny

Digitalmedia: Peter Povýšil

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. september 2024 10:13