„Nebojím sa povedať, že sme agentúrou so silnými skúsenosťami v telco. Pre operátorov kontinuálne pracujeme od roku 2011, začali sme s O2, neskôr sme rozšírili digitálne služby aj pre Tesco mobile. Spoluprácu sme ukončili až pri nástupe do Orange v roku 2020. Po minuloročnej zmene agentúry Orange sme radi, že naše skúsenosti môžeme využívať naďalej. Agentúra so skúsenosťami by však bola zbytočná bez kvalitného tímu na strane klienta - a to sme si spoločne potvrdili aj v tendri. Chémia, skúsenosti aj názorová orientácia zafungovali a na spoluprácu s Tesco mobile sa tešíme,” konštatoval Peter Šurín, Creative & strategy director v agentúre Elite/Monday Lovers.
Tesco Mobile dlhoročne spolupracoval s agentúrou Istropolitana Ogilvy, s ktorou realizovali viacero kreatívnych konceptov až po ten súčasný, v ktorom v hlavnej úlohe vystupujú animované surikaty.
„Našim priateľom z Istropolitany ďakujeme za roky úspešnej spolupráce a tvorivého nadšenia pri opatere brandu Tesco mobile, ktorý je medzi slovenskými operátormi v mnohom unikátny. Či už spojením možností spoločností O2 a Tesco, samotným spôsobom predaja v retaile, alebo unikátnymi benefitmi ako prepojenie s programom Clubcard či trojnásobenie kreditu pri každom dobití,” hovorí Matúš Volný, Head of marketing Tesco mobile.
K výsledkom tendra dodáva: „Príjemne nás prekvapilo, ako kreatívny tím agentúry Elite/Monday Lovers tieto špecifiká v tendrovom zadaní dokázal reflektovať a priniesť nielen úplne nové nápady, ale aj zaujímavé vylepšenia tých fungujúcich a overených. Tešíme sa na túto novú etapu a bohaté skúsenosti Eliťákov z telekomunikačného sektora, ktoré nás určite posunú zase o krok ďalej.”Zmena agentúry podľa vyjadrení zatiaľ neprinesie zásadnú zmenu v komunikácii. Hlavnými hrdinami značky by naďalej mali ostať surikaty, ktoré uchopí práve nová agentúra.
„Bola by škoda zahodiť do koša vybudované brandové kódy. Chceme však zapracovať na spôsobe, ako sú využívané. Urobiť z používania brandových kódov koncept, ktorý budú mať zákazníci radi a vytvorí silnejšiu emočnú atribúciu k značke,” dodáva Šurín.
Tesco mobile je na slovenskom trhu od roku 2009 a tento rok oslávi 15. výročie od svojho vzniku. Je spoločnou značkou mobilného operátora O2 Slovensko a TESCO STORES SR.
Vo svojej ponuke sa orientuje na poskytovanie primárne predplatených služieb, ktoré využíva viac ako 250 tisíc zákazníkov, a je dlhodobo najodporúčanejším operátorom na trhu predplatených kariet.