Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani
StoryEditor

Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani

06.03.2024, 16:20
Autor:
redred

Komunikačný koncept pripravila agentúra oh my DOT a okrem slovenských divákov sa s ním môžu stretnúť aj diváci v Poľsku a Maďarsku.

„Tvorbe kampane predchádzalo nové strategické uchopenie brandu. To trvalo niekoľko mesiacov a jeho výsledkom je rozsiahly brand book aj s novonastaveným dizajn manuálom značky. VERBENA, či už sušienky alebo cukríky, je funkčná sladkosť, ktorá cieli na dospelých zákazníkov. Obsahuje zložky s funkčnými benefitmi pre vaše telo, ale na konci dňa je to stále sladkosť, ktorá poteší to dieťa v nás,“ hovorí Peter Urbanec, Strategy Director oh my DOT.

„V kreatíve sme sa opreli práve o fakt, že každý z nás má v sebe dieťa, ktoré niekedy vypustí von, aby ho zobralo na chvíľu späť do bezstarostných čias. Či už vidíme v oblakoch rôzne objekty, kreslíme na zarosené okná, alebo sa šmykneme na zamrznutej mláke. Sú to presne tie hravé momenty v každodennom živote dospelých, cez ktoré budujeme emocionálne spojenie s radosťou zo snackovania. V kampani je pre nás rovnako dôležité hovoriť o ich funkčnosti. Skrátka, VERBENA s vysokým obsahom radosti a s vitamínom C,“ dopĺňa Roman Roj, Creative Director oh my DOT.

image

Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani

„Nový pozicioning VERBENY je o túžbe po detskej hravosti, ktorá je ukrytá (takmer) v každom z nás. U niekoho hlbšie, u niekoho sa prejavuje aj pri malinkých podnetoch. Cieľom kampane okrem iného je pripomenúť nám, že život nie je o veľkých veciach a zdolávaní Mount Everestu, ale že sa skladá z malých chvíľ pohody, ktoré mu ako celok dávajú tú správnu náplň a robia ho plnohodnotným. Samotný produkt, značka VERBENA, je nositeľom tohto odkazu, ktorý má navodiť tieto príjemné a pohodové pocity,“ objasňuje Juraj Grosoš, Director strategic marketing, I. D. C. Holding, a. s.

O produkciu televízneho spotu sa postarala produkčná spoločnosť Hitchhiker films s režisérom Danom Dekanom a kameramanom Martinom Chlpíkom.

image

Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani

Vizitka kampane:

Klient: I. D. C. Holding, a. s.

Creative Director: Roj & Dvorecký

Strategy Director: Peter Urbanec, Monika Farkašová

Art Director: Zuzana Nemkyová, Tomáš Slabej

Copywriter: Roman Roj, Juraj Dvorecký, Veronika Jančová

Account Director: Lucia Kozičová

Account Manager: Matej Kovalančík

Produkcia: Hitchhiker films

Režisér: Dano Dekan

Kameraman: Martin Chlpík

Fotograf: Jakub Klimo

3D: Alien studio

Hudba: Filip Fejtl

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. september 2024 14:05