Tentokrát si jeden z hlavných protagonistov ako parašutista doslova skočí po hypotéku. Pretože ako odkazuje samotná banka, s hypotékou od 365.bank to dobre dopadne.
V reklamnom spote 365-ka opäť vsadla na osvedčenú dvojicu v podaní hercov Martina Nahálku a Milana Ondríka. Tentokrá sa scéna odohráva v oblakoch. Obaja skáču padákom. Banka tak pokračuje vo viacdielnom reklamnom sitcome, ktorého súčasťou je opäť živé tlieskajúce publikum.
Herci vedú počas zoskoku vtipný dialóg. Nahálka vyjadrí obavu, ako dopadne. No neobáva sa o samotný doskok s padákom, ale paradoxne o výšku úroku na hypotéke. So sloganom „Skočte si do 365-ky. S hypotékou od nás to dobre dopadne!“, ktorý je tématicky zasadený do deja, banka odkazuje priamo na úver na bývanie. Hypotéku si môžu jej klienti vybaviť veľmi jednoducho aj prostredníctvom online žiadosti v mobile.
„Vychádzame z reálneho sentimentu na trhu, a to z obavy, ktorú ľudia môžu mať z precenenia hypoték, ak ich v najbližsom období čaká refixácia sadzby. Keďže ako banka pre dnešných ľudí sa snažíme reagovať na ich potreby, prichádzame s takou ponukou, vďaka ktorej nemusia mať obavy, či ich hypotéka „dobre dopadne.
Zároveň je pre nás samozrejmá jednoduchosť, zrozumiteľnosť modernosť a digitálnosť produktov a služieb. A k tejto filozofii ladíme aj naše reklamné spoty. Koncept sitcomu skóroval už v minulom období vysokou mierou páčivosti a zrozumiteľnosti a baví nás ho rozvíjať ďalej. Kreatívna agentúra, produkcia a samozrejme aj režisér ho opäť posunuli do nevšedného set-upu, ktorý veríme, že bude divákov opäť baviť,“ hovorí Tereza Molnár, brand & CX director 365.bank.
TV spot sa už tradične nakrúcal pred reálnym publikom s priznaným „backstage“ záberom na scéne, ktorá je ladená do korporátnej mintovej farby. Rovnako priznané sú aj závesy „parašutistov“, z ktorých je po pár sekundách jasné, že ide len o bezpečný javiskový trik. Kampaň 365.bank pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett. Nový spot bude nasadený od 11. marca. Na komunikačný koncept „Jednoduchšie, ako ste čakali“ aj s novým reklamným spotom nadväzuje tiež interná, online, PR a social media komunikácia. V rámci kampane pribudnú aj rádio spoty.
Vizitka kampane
Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Peter Michalka
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Terézia Ščasnovičová
Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka
Account Director: Michal Kopriva
Account Manager: Romana Juhásová
Produkcia: RIGHT&STUFF
Executive Producer: Viktor Šesták
Executive Director: Petra Kyrra Barčáková
Production Manager: Dagmar Regitková
Réžia: Dan Růžička
DOP: Lukáš Teren
Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka