Kto v období pred veľkonočnými sviatkami nakúpi v COOP Jednote aspoň za 25 eur, môže získať okamžitú výhru alebo postúpiť do žrebovania a súťažiť ostovky nákupných poukážok a štyri hlavné ceny – automobily.
"Vzhľadom na symboliku sviatkov je možnosť získania výhier prirovnaná k vyliahnutiu," dozvedeli sme sa od agentúry Jandl, ktorá kampaň prirpavila. Vyliahnutie je zároveň dôležitým prvkom príbehu v televíznom spote kampane.
Bača a honelník, známi z reklamného konceptu COOP Jednoty, načakane privítajú nového obyvateľa salaša - rozkošné káčatko. Hoci je zoznámenie rozpačité, najmä s honelníkom sa rýchlo skamaráti a ukáže sa, že majú podobné záľuby. Od kúpania až po nakupovanie. Možno im napokon pomôže vyhrať niektorú z cien vo veľkonočnej súťaži.Kreatívnu stránku kampane zabezpečila reklamná agentúra JANDL, ktorá koncept rozvíja od roku 2009. Produkciu zastrešila produkčná spoločnosť Kimono Production.
Vizitka kampane:
Client: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Marketing Strategist: Jakub Kováč
Marketing Strategist Junior: Janka Kseničová
Client Service Director: Rastislav Kuttner
Creative Teamleader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
Graphic Designer: Peter Bučan
Media Strategist: David Štefečka
Media Planner: Matej Macho
Media Planner: Simona Kanátová
Account Manager: Ladislav Fazekaš