Jej cieľom je zvýrazniť bezkonkurenčný výber produktov ponúkaných slovenským spotrebiteľom.
Marketingová kampaň podporujúca spustenie platformy je navrhnutá tak, aby budila povedomie o Allegro a jeho ponuke pre slovenských spotrebiteľov. Kreatívny koncept bude realizovaný v niekoľkých fázach vo forme 360 kampane, vrátane TV spotov, ktoré nadväzujú na vzťah Allegro s MALL.sk, jeho dcérskou spoločnosťou a jedným z kľúčových predajcov, s claimom „Allegro je váš nový, väčšíVÄČŠÍ MALL.sk“. „Koncept väčšíVÄČŠÍ je kreatívnym a zapamätateľným konceptom, ktorým chceme ilustrovať našu ambíciu posunúť trh na novú úroveň s väčšímväčším výberom, väčšímväčším pohodlím a väčšímiväčšími zľavami. A rozhodli sme sa, že pozvanie maskota značky MALL, slona Malvina, do našich spotov bude najlepším spôsobom, ako predstaviť našu novú značku slovenským spotrebiteľom,“ komentuje Wojciech Bogdan, marketingový a finančný riaditeľ Allegro. V rámci kampane Allegro využije 360-stupňovú komunikáciu na dosiahnutie svojej cieľovej skupiny, vrátane kanálov ako TV a digitál so sociálnymi sieťami a displejovými reklamami. Tento prístup má zaistíť komplexné a výrazné pokrytie a maximalizovať potenciál kampane s rezonovaním s určenou cieľovou skupinou.Vizitka kampane:
Kreatívny koncept: Agentúra Darwin & The Machines
Spoty režíroval: Roman Valent
Produkcia: CVC a DARQ Studio