StoryEditor

Slovensko má nový e-shopový gigant Allegro. Kúpil Mall.sk, no ponechal si ich maskota

20.03.2024, 13:01
Autor:
redred

Zároveň štartuje svoju prvú marketingovú kampaň na Slovensku. Koncept „väčšíVÄČŠÍ“ sa sústredí na najširšiu ponuku a najlepšie ceny.

Jej cieľom je zvýrazniť bezkonkurenčný výber produktov ponúkaných slovenským spotrebiteľom. 

image

Nový e-shop na Slovensku, Mall.sk.

Marketingová kampaň podporujúca spustenie platformy je navrhnutá tak, aby budila povedomie o Allegro a jeho ponuke pre slovenských spotrebiteľov. Kreatívny koncept bude realizovaný v niekoľkých fázach vo forme 360 kampane, vrátane TV spotov, ktoré nadväzujú na vzťah Allegro s MALL.sk, jeho dcérskou spoločnosťou a jedným z kľúčových predajcov, s claimom „Allegro je váš nový, väčšíVÄČŠÍ MALL.sk“.

image

Nový e-shop na Slovensku, Mall.sk

„Koncept väčšíVÄČŠÍ je kreatívnym a zapamätateľným konceptom, ktorým chceme ilustrovať našu ambíciu posunúť trh na novú úroveň s väčšímväčším výberom, väčšímväčším pohodlím a väčšímiväčšími zľavami. A rozhodli sme sa, že pozvanie maskota značky MALL, slona Malvina, do našich spotov bude najlepším spôsobom, ako predstaviť našu novú značku slovenským spotrebiteľom,“ komentuje Wojciech Bogdan, marketingový a finančný riaditeľ Allegro.

image

Nový e-shop na Slovensku, Mall.sk.

V rámci kampane Allegro využije 360-stupňovú komunikáciu na dosiahnutie svojej cieľovej skupiny, vrátane kanálov ako TV a digitál so sociálnymi sieťami a displejovými reklamami. Tento prístup má zaistíť komplexné a výrazné pokrytie a maximalizovať potenciál kampane s rezonovaním s určenou cieľovou skupinou.

Vizitka kampane:

Kreatívny koncept: Agentúra Darwin & The Machines

Spoty režíroval: Roman Valent

Produkcia: CVC a DARQ Studio

image

Nový e-shop na Slovensku, Mall.sk

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. október 2024 09:30