StoryEditor

Slovnaft sa prihovára s novou kampaňou: Aj Warhol a Bach tankujú výhodne

20.03.2024, 16:26
Autor:
redred

A nielen oni. Tiež Sládkovič či Svätopluk hovoria o výhodách aplikácie Slovnaft Move v komunikačnom koncepte, ktorý pripravila agentúra oh my DOT.

Práve tento koncept bol víťazný vo výberovom konaní na reklamnú agentúru pre klienta Slovnaft ktoré prebehol ešte koncom minulého roka. Agentúra oh my DOT v ňom potvrdila svoju pozíciu a naďalej ostáva jednou z dvoch agentúr, ktoré sa starajú o komunikáciu jednej z najmodernejších rafinérskych spoločností v Európe.

Kampaň promuje zákaznícky program Slovnaft Move, ktorý môžu klienti Slovnaftu využívať od februára minulého roka.

image

Vizuál novej kampane Slovnaftu.

„Naša stratégia pre toto zadanie bola postavená na prístupe Social Proof ako jednom z hlavných motivátorov pre ľudí. Navyše sme chceli použiť známych ľudí, pretože takejto komunikácii máme tendenciu venovať väčšiu pozornosť. Jednoducho, keď vieme, že niekto známy je v klube, máme pocit, že o niečo prichádzame, ak v ňom nie sme aj my. Hľadali sme teda riešenie, ktoré bude výrazné, postavené na známych menách, ale zároveň sme potrebovali ostať v rozumných medziach vzhľadom na budget. To nás nasmerovalo ku konceptu, ktorý sme už raz nášmu klientovi Slovnaft v inej obmene prezentovali. Vytiahli sme ho zo šuplíka, oprášili, vylepšili a vznikol nový koncept, v ktorom hovoríme, že Slovnaft Move odporúča Bach, Sládkovič, Warhol aj Svätopluk. Nie však tí najznámejší z nich, ale ich menovci. Maroš Bach z Košíc, Juraj Sládkovič z Bratislavy, Miroslav Warhol z Popradu či SvätoplukKosík zo Skalice. Skutoční používatelia apky hovoria o jej skvelých výhodách a ostatných vyzývajú, aby sa k nim pridali,” približujú Roj & Dvorecký, Creative Directors oh my DOT.  

image

Vizuál novej kampane Slovnaftu.

Menovci sú nasadení v offline prostredí, na POS, ale aj v online prostredí a rádiu. Sériu statických vizuálov dopĺňajú videá určené predovšetkým na YouTube, ktorých realizáciu si na starosť zobrala produkčná spoločnosť UMG production pod režisérskou taktovkou Petra Czikraia.

Nová kampaň Slovnaft.

Vizitka kampane:

Klient: Slovnaft

Creative Directors: Roj & Dvorecký

Associate Creative Director: Marek Uličný

Strategy Director: Peter Urbanec

Art Directors: Leo Šiller, Marek Szold

Copywirters: Milan Macko, Veronika Briestenská

Social Media: Veronika Briestenská, Zuzana Kantorová

Account Director: Lucia Kozičová

Produkcia: UMG production, Marek Urban

Režisér: Peter Czikrai

Zvuková produkcia: BAJKO

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. apríl 2024 22:25