Od predstavenia poslednej číselnej lotérie prešlo takmer osem rokov. Národná lotériová spoločnosť TIPOS teraz prináša novinku, akú v tejto kategórii produktov doteraz nemala. Ide o prvú anuitnú číselnú lotériu EXTRA VÝPLATA. Túto novinku roka teraz podporuje prostredníctvom komplexnej reklamnej a komunikačnej kampane.
Extra výplata so sebou prináša nový spôsob vyplácania výhry v 1. a 2. poradí. Oproti jackpotovým hrám je pri Extra výplate výherná suma vyplácaná postupne v pravidelných mesačných „výplatách“. "Výhra 480 000 eur v prvom poradí je pevná, nekumuluje sa ako jackpot a výhercovi, ktorému na ňu vznikne nárok, bude vyplácaná každý mesiac po dobu 10 rokov „výplata“ vo výške 4 000 eur,“ informuje hovorkyňa spoločnosti TIPOS Jana Pohorelská. Prvé žrebovanie bude 25. marca a potom každý pondelok. Špecifický spôsob vyplácania výhry dáva priestor kreatívnemu poňatiu a vyobrazeniu, ako s výhrou naložiť. V komunikácii sa pracuje s myšlienkou „peňazí navyše“ ako prilepšenia si každý mesiac. Komunikačný koncept sa odzrkadľuje aj v reklamnej kampani. Jej súčasťou je televízna reklama, rádio spoty, outdoorové nosiče, print a spolupráca s influencermi. Hlavný vizuál kampane vychádza z televízneho spotu a zobrazuje muža kuchára, ktorý si vďaka Extra výplate dopraje gurmánsky zážitok v reštaurácii z pozície hosťa. V spote sa ďalej predstavia ľudia aj v profesii office manažérky a automechanika. „Každý z nich je hráčom lotérie Extra výplata. Keď im „cinkne na účet“ pravidelná mesačná časť z hlavnej výhry, vedia, že si môžu z peňazí „navyše“ dopriať veci a aktivity, ktoré majú radi. Mladá žena pracujúca v kancelárii si dopraje oddych vo wellness, automechanik si zajazdí vo vysnívanom veteráne a kuchár sa ako hosť - gurmán nechá obsluhovať v luxusnej reštaurácií,“ priblížila dejovú líniu spotu Dana Senešiová, vedúca oddelenia marketingu lotérií, kurzových stávok a partnerstiev v TIPOSe.Za realizáciou kampane stojí reklamná agentúra MullenLowe GGK, ktorá sa už v minulosti postarala aj o úspešnú kampaň s hokejistom Jurajom Slafkovským.
Pod „taktovkou“ Braňa Mladého štáb počas dvoch dní nakrúcania vystriedal päť rôznych lokácií. „Skĺbiť rôzne interiérové a exteriérové lokácie, ktoré sa v spote objavia, spolu s počasím v tak krátkom čase bolo výzvou,“ doplnila Senešiová. Nakrúcalo sa na dvoch miestach v Bratislave, jedno bolo v Záhorskej Bystrici, jedno v Modre. Predstavy filmárov o ideálnom mieste na dronové zábery na krásny veterán spĺňala cesta medzi obcami Tomky - Borský Svätý Jur. Táto cesta na Záhorí bola málo frekventovaná, a preto nemuselo dôjsť k obmedzeniam premávky. S čím sa však museli popasovať, bolo počasie. Hneď v úvode totiž začalo pršať, a tak sa muselo počkať, kým slabší dážď prejde, následne sa auto opäť preleštilo a mohlo sa v nakrúcaní pokračovať. Určite jedným z príjemnejších prostredí, kde sa spot nakrúcal bola reštaurácia, kde pôžitkársky sa tváriaceho kuchára obsluhovali skutoční michelinskí čašníci. Prostredníctvom troch hlavných charakterov v reklamnom spote sú vyobrazené tri idey, ako s výhrou v Extra výplate naložiť. Predstavy ďalších Slovákov, ako výhru investovať, sú interpretované cez respondentov v ankete. Videá sú dostupné na Youtubovom kanáli TIPOS Slovensko. Viac informácií nájdete aj na www.extravyplata.sk.Kampaň na sociálnych sieťach podporia aj influenceri - @jovinecko, @jankasla, @nkdbananas, @adamstrba a @jankatopanka.
Číselná lotéria je určená pre osoby od 18 rokov. Hrajte zodpovedne, hrajte pre radosť!
Vizitka kampane:
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Agentúra: MullenLowe GGK
Associative Creative Director: Braňo Mladý
Copywriter: Andrea Jurgošová, Mário Lapoš
Art Director: Braňo Mladý, Tamáš Bohuš, Rasťo Záležák
Account manager: Soňa Dragúňová, Katarína Prikler
Social media manager: Lucia Michálková
Stratég: Róbert Cyprich
Produkcia: VRIZZLY productions
Režisér: Luboš Rezler
DOP: Adam Mach
Producent: Dominik Szombath
Postproduction supervisor: Samuell Hoffman
Fotograf: Erik Tomašák
Zvuková produkcia: LVGNC Studios