StoryEditor

VÚB banka v kampani cieli na juniorov: Financie máme odteraz v malíčku

02.04.2024, 12:34
Autor:
redred

Pútavá kampaň pre deti a ich rodičov je z dielne reklamnej agentúry TRIAD a  poukazuje na jednoduchosť, edukáciu a hravosť, ktorou je vybavená aj samotná aplikácia Junior banking.

„Možno aj vy vo svojom okolí poznáte dieťa, ktoré vie vymenovať všetky vlajky sveta alebo s nadšením rozpráva o dinosauroch, o ktorých ste v živote nepočuli. Presne z tohto insightu sme vychádzali – že keď deti niečo baví, ľahko sa o tom naučia všetko, čo sa dá,“ uviedla Michaela Markusková, copywriter v reklamnej agentúre TRIAD.

image

Junior banking od VUB

Čo sa naše ratolesti naučia o peniazoch v detstve, v dospelosti akoby na účte našli

Vďaka peňažnému kvízu v apke Junior banking sa deti môžu zoznámiť so svetom financií hravou formou. Navyše môžu získať platobnú kartu Visa, smart hodinky a odmenu až do 30 eur. Novinkou je tiež rozšírenie edukačnej časti aplikácie o ďalších 50 zábavných a zároveň poučných kvízov z oblasti sporenia, hospodárenia, ale aj bezpečnosti pri používaní karty.

„Nechávame deti, aby sa s témou financie pohrali v aplikácii a lepšie sa tak pripravili do života s reálnymi peniazmi. Náš edukatívny modul Finančné vzdelávanie hravou formou otvára témy ako inflácia, úrok, fondy, úver alebo finančný plán. Obsahuje takmer 100 úloh s rôznou úrovňou náročnosti – raz stačí vybrať správne slovo, inokedy musí dieťa vypočítať, koľko mu zostalo na účte, aký je úrok na sporiacom účte alebo rozhodnúť, ktorý výdavok z bankovky je správny. Podporuje tak aj interakciu medzi dieťaťom a rodičom, nakoľko umožňuje požiadať rodiča o pomoc pri náročnejšej úlohe a tým otvoriť spoločnú diskusiu na túto tému,“ povedala Martina Báráňová, produktová manažérka Oddelenia kartové procesy vo VÚB banke.

Vizitka kampane 

Klient: VÚB Banka 

Kreatívna agentúra: TRIAD 

Creative Director: Martin Woska

Head of Art: Peter Baslík

Art Director:  Monika Rybárová, Tomáš Pospíchal

Copywriter:  Michaela Markusková

Strategy planner: Miš Martonová

Account manager: Vladik Makovický

Production: Right&Stuff

Director: Jakub Cheban

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2024 11:49