„Možno aj vy vo svojom okolí poznáte dieťa, ktoré vie vymenovať všetky vlajky sveta alebo s nadšením rozpráva o dinosauroch, o ktorých ste v živote nepočuli. Presne z tohto insightu sme vychádzali – že keď deti niečo baví, ľahko sa o tom naučia všetko, čo sa dá,“ uviedla Michaela Markusková, copywriter v reklamnej agentúre TRIAD.
Čo sa naše ratolesti naučia o peniazoch v detstve, v dospelosti akoby na účte našli
Vďaka peňažnému kvízu v apke Junior banking sa deti môžu zoznámiť so svetom financií hravou formou. Navyše môžu získať platobnú kartu Visa, smart hodinky a odmenu až do 30 eur. Novinkou je tiež rozšírenie edukačnej časti aplikácie o ďalších 50 zábavných a zároveň poučných kvízov z oblasti sporenia, hospodárenia, ale aj bezpečnosti pri používaní karty.
„Nechávame deti, aby sa s témou financie pohrali v aplikácii a lepšie sa tak pripravili do života s reálnymi peniazmi. Náš edukatívny modul Finančné vzdelávanie hravou formou otvára témy ako inflácia, úrok, fondy, úver alebo finančný plán. Obsahuje takmer 100 úloh s rôznou úrovňou náročnosti – raz stačí vybrať správne slovo, inokedy musí dieťa vypočítať, koľko mu zostalo na účte, aký je úrok na sporiacom účte alebo rozhodnúť, ktorý výdavok z bankovky je správny. Podporuje tak aj interakciu medzi dieťaťom a rodičom, nakoľko umožňuje požiadať rodiča o pomoc pri náročnejšej úlohe a tým otvoriť spoločnú diskusiu na túto tému,“ povedala Martina Báráňová, produktová manažérka Oddelenia kartové procesy vo VÚB banke.
Vizitka kampane
Klient: VÚB Banka
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Martin Woska
Head of Art: Peter Baslík
Art Director: Monika Rybárová, Tomáš Pospíchal
Copywriter: Michaela Markusková
Strategy planner: Miš Martonová
Account manager: Vladik Makovický
Production: Right&Stuff
Director: Jakub Cheban