Vlani ste prišli o veľkého klienta – operátora Orange. Čo to urobí so stredne veľkou agentúrou, ako bola v tom čase Elite/Monday Lovers?
Peter: Treba asi začať tým, čo spôsobilo, že sme vôbec získali takéhoto veľkého klienta. Orange bol u nás dva a pol roka. Onboardovali sme ho v januári 2021 počas lockdownu, keď zrazu agentúra narástla o 14 a následne o ďalších a ďalších ľudí. Bol to masaker. Museli sme zmeniť procesy, vytvoriť nový kreatívny tím a posilniť všetky ostatné tímy.
Všetci pracovali z domu a prvýkrát sa videli niekedy v apríli či v máji. Klient si musel po dlhých rokoch zvykať na novú agentúru. Spoločne sme sa snažili všetko nastaviť a trvalo to nejaké obdobie. Po zhruba pol roku sme už boli rozbehnutí. Korporát je však korporát. V takejto firme sa mení vedenie aj stratégie. A my sme sa s Orangeom rozlúčili rýchlo a náhle. Vždy sme zmluvu predlžovali po roku a zrazu nám v máji 2023 prišla informácia, že vypisujú tender.
Marián: Už samotná pozvánka do tendra bola pre nás úspech a pocta. A povedali sme si, že dáme do toho všetko, čo vieme. Zložili sme najlepší interný tím a išli do toho na plné pecky. Na trhu sa šuškalo, že sme to robili s externými ľudmi alebo iný tím/agentúra, no nič z toho nie je pravda. Vyhrali to Eliťáci.
Zostáva vám 92% na dočítanie.