Aké boli prvé dojmy po prevzatí ocenenia, v ktorom je prepísaná vaša práca, úsilie, ale určite i mnoho náročných chvíľ a rozhodnutí?
Bola to veľmi silná emócia. Osobne nemám veľmi rada pozornosť zameranú na mňa, ale aj vzhľadom na to, čím sme si v Telekome za posledný rok prešli, ako sme s obrovským nadšením makali, riešili rôzne situácie, som bola za ten moment vďačná. Zároveň som cítila úprimné uznanie aj od ostatných, či už od kolegov z brandže alebo agentúr, čo posilnilo autentickosť a uveriteľnosť toho momentu. Ocenenie Marketérka roka je síce o jednej osobnosti, ale vždy to má vo firme presah na viacerých ľudí. Pretože aj oni vytvárajú lídrovi prostredie, kde môže podávať výkony, prejavovať sa a posúvať veci ďalej. V danej chvíli som preto myslela na celý tím a cítila sa šťastná a hrdá aj za nich.
Čo vy osobne považujete za váš najväčší prínos pre značku Telekom?
Je v ňom, samozrejme, prepísané strategické vedenie značky, ale osobne vidím prínos ešte trošku v inej rovine. A to, že sa mi podarilo vybudovať silný angažovaný tím. Partiu ľudí, ktorí úprimne veria v to, čo robia, chcú vytvárať skvelé veci a neboja sa byť odvážni.
Zostáva vám 88% na dočítanie.