Nová kampaň operátora v appke v podaní tancujúcich roztlieskavačiek a roztlieskavačov.
StoryEditor

9,5 z 10 zákazníkov je spokojných s Radosťou. Nová kampaň je zo sveta roztlieskavačiek

17.04.2024, 11:49
Autor:
redred

Operátor v appke Radosť tomto roku oslávi už štvrté výročie. Predstavuje novú mediálnu kampaň, ktorú postavil na spokojnosti zákazníkov.

Po ostatnej úspešnej kampani, v ktorej operátor spojil známy hit, korčule, disko guľu, svetlá a zvučný refrén „Radosť máš v appke!“, prichádza Radosť s novou kampaňou. Tá sa opäť nesie v tanečnom duchu, pretože tak sa najlepšie oslavuje úspech so spokojnými zákazníkmi.

"Radosť robí ozajstnú radosť nielen nám, ale aj našim zákazníkom. Podľa prieskumu agentúry IPSOS je s ňou totiž spokojných až 9,5 z 10 zákazníkov. To je výsledok, s ktorým by bola jednoducho škoda nepochváliť sa, a tak vznikol hlavný message kampane. Zároveň nás to zaväzuje k tomu, aby sme nepoľavili a spokojnosť našich zákazníkov s operátorom v appke zlepšovali aj do budúcna," približuje Mária Hadzimová, komunikačná expertka z Radosti.

Kreatívny koncept pripravila agentúra Free Andy. O radostný pocit a produkciu sa postarali v Hitchhiker Films, celé to s úsmevom režíroval Peter Ehrenberger, vizuály nafotila Tereza Kopecká, a o chytľavú hudbu sa postarali Viktor Hazard, Juraj Marikovič a Marek Šurin.

image

Nová kampaň operátora v appke v podaní tancujúcich roztlieskavačiek a roztlieskavačov.

"Po tom, čo sme s Radosťou vybrali najvhodnejší strategický prístup a zvolili si hlavné posolstvo o spokojnosti, sme sa pustili do kreatívnej práce. Nakoľko bola dôležitou súčasťou zadania aj požiadavka na výraznú odlišnosť a zapamätateľnosť, siahli sme po oddvertisingu. Jednoducho ľuďom doslovne ukazujeme, čo nám odhalil prieskum. Svet roztlieskavačiek bol prirodzenou voľbou, aby sme do spotu dostali farebnosť, dynamiku, energiu – skrátka čo najviac z DNA Radosti. Výsledkom je kampaň s priamočiarym posolstvom a neprehliadnuteľným vizuálom, ktorému sekunduje chytľavý refrén „Radosť mám“ komponovaný na mieru," vysvetľuje Tomáš Slobodník, Associate Creative Director z Free Andy.

 

Vizitka kampane

Klient: O2/Radosť, Mária Hadzimová, Natália Sinay, Štefan Póša, Lucia Petrášová

Creative Agency: Free Andy, s. r. o.

Creative Director: Juraj Bartoš

Associate Creative Director: Tomáš Slobodník

Stratég: Emil Myjavec

Copywriter: Juraj Bartoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec, Eva Myjavcová

Art Director: Karol Krištofovič

Account Lead: Veronika Zacharová

Account Manager: Ivana Šramatá

Production: Hitchhiker Films s.r.o.

Director: Peter Ehrenberger

DOP: Marian Ontko

Executive Producer: Ivan Hulík

Line Producer: Filip Fleischer

Production Manager: Rebecca Feherová

Set design: Andrea Katonová

Costume designer: Mirka Darilová

Muah: Michaela Warenitsová

Grading: Lucia Kovalova

Postproduction: Ekran

Original music: Radosť mám

Music arrangement: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin

Sound design: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin

Autori hudby a textu: Viktor Hazard, Juraj Marikovič, Marek Šurin

Photography: Tereza Kopecká

Social Media Content: Diorama, s. r. o.

Social Media Manager: Lukáš Pazera, Nikola Kisfaludyová

Photography (Social Media): Leni Balážová

image

Nová kampaň Radosť v znamení tancujúcich roztlieskavačiek a roztlieskavačov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 10:01