Produktový dizajn aj kampaň vytvorila dlhoročná agentúra Harmony, Elite/Monday Lovers.
Celá kampaň je podpornou aktivitou novej limitovanej edície produktov s vizualitou postavičiek známej českej rozprávky Bob a Bobek. Práve králiky z klobúka, Bob a Bobek, sú aj maskotom blížiacich sa MS v ľadovom hokeji v Česku a udomácnili sa aj na obaloch produktov Harmony u nás na Slovensku, aj v Českej republike.
Kampaň k produktom je spustená rovnako v oboch krajinách. Odštartovala online spotom a komunikáciou na sociálnych sieťach. Postupne bude doplnená taktickými formátmi, contentom, súťažami a komunikáciou cez influencerov. Trvať bude približne dva mesiace.
Viktória Takáčová, Brand Manager Harmony ku kampani povedala: “V Harmony sme sa rozhodli, že využijeme naplno lokálny potenciál našej značky a spojíme sily s obľúbenými animovanými postavičkami Bob a Bobek, ktorý sa v Čechách a na Slovensku stále tešia veľkej obľube nielen u detí, ale vďaka spomienkovému optimizmu aj u ich rodičov. Naša špeciálna limitovaná edícia s fandiacimi králikmi Bob a Bobek na obaloch obsahuje najpredávanejšie formáty toaletného papiera, kozmetických utierok a vreckoviek vyrábaných v Harmanci. Produkty majú nielen špeciálny dizajn, ale zachovávajú si aj vysokú kvalitu s dôrazom na životné prostredie.
Na kúzlení a magických okamihoch sme postavili aj celú našu kampaň k tejto limitovanej edícii. Kampaň vás zavedie do sveta mágie a jednoduchých kúziel, kde Bob a Bobek pomôžu zúfalým rodičom predvádzať kúzla na detskej oslave.“
"Pri tejto kampani sme si poriadne “šliapli na plynový pedál”, keďže timing sme mali netradične krátky. Napriek tomu som názoru, že sa nám opäť podarilo spoločne s dievčatami v Harmony vytvoriť nádhernú edíciu produktov, ktorá sa bude v regáloch predajcov doslova vynímať. Verím, že ju ocení staršia i mladšia cieľovka, pretože Bob a Bobek sú nám asi väčšine blízki.
Samotná kampaň a hlavne teda online spot sme kreovali tak, aby sme sa vyhli hokejovej tematike, lebo tej bude v najbližších týždňoch neúrekom a nechceli sme zapadnúť medzi silnejšie nasadenými reklamami. Preto sme s Bobom a Bobkom ostali v “svete Harmony”, ktoré je blízke rodinnému zázemiu a bežným životným situáciám. Touto cestou by som sa chcel poďakovať celému Elite tímu, ktorý na projekte pracoval, produkcii Playground 13 s Martinom Marčekom, Harmoňáčkam a rovnako českému BoBa Studiu, ktoré nám do spotu vytvorilo perfektné animácie Boba a Bobka,” doplnil za agentúru Marián Hlinka, Client Service Director/Partner z Elite/ML.Vizitka kampane
Klient: Harmony: Katarína Tokárová, Viktória Takáčová, Lucia Hubináková, Veronika Kalinová
Agentúra: Elite/Monday Lovers
Strategy Director: Peter Šurín
Art Director: Juraj Vačko
Creative Director: Slavomír Artim
Copywriter: Denisa Szabová
Graphic Designer: Marek Hanko, Filip Bíly
Account Manager: Kristína Jambrovič, Samuel Hudec
Account Director: Marián Hlinka
Social Media Manager: Kitti Pastoreková, Thalia Earl
Web Developer: Martin Čačík
Produkcia: Playground 13
Produkčný tím: Kristína Kijacová, Ďuro Darida
Režisér: Martin Marček