Na Slovensku a v Českej republika značka s.Oliver oslavuje 20 rokov od uvedenia na tuzemský trh.
StoryEditor

Nemecká značka oblečenia s.Oliver oslavuje 20 rokov na slovenskom trhu

23.04.2024, 16:41
Autor:
redred

Na Slovensku a v Českej republika sa značka s.Oliver objavila v roku 2004. Dnes má u nás štyri predajne a v Česku 29. 

Tým dokazuje, že navzdory narastajúcej obľube online nakupovania v posledných rokoch hrá kamenná predajňa v obchodnej stratégii značky stále dôležitú úlohu a tvorí 80 percent  obratu.

Príbeh značky 

Prvý obchod otvoril Bernd Freier, zakladateľ spoločnosti s.Oliver, vo Würzburgu v roku 1969. Dnes, o viac než pol storočia neskôr, patrí značka medzi najväčších globálnych hráčov v módnom priemysle a dá sa kúpiť vo viac než 30-tich krajinách po celom svete.

Na Slovensko a do Čiech prišla značka v roku 2004 v podobe frančizovej siete obchodov. O päť rokov neskôr obchody odkúpila od pôvodného majiteľa nemecká materská spoločnosť, ktorej súčasťou je tuzemská predajná sieť dodnes. Prvý obchod s.Oliver na Slovensku vznikol v OC Aupark Bratislava v roku 2004.

V tom istom roku boli otvorené dve predajne v Brne – v Olympii a Vaňkovce, a tiež v OC Olympia Plzeň. Prvá pražská predajňa s.Oliver bola otvorená na Zličíně v roku 2005. V priebehu dvadsiatich rokov otvorila spoločnosť v Čechách a na Slovensku celkovo 60 obchodov. V súčasnej dobe s.Oliver prevádzkuje 4 retailové predajne na Slovensku, 24 retailových a 5 outletových predajní v Českej republike. Spolu v obidvoch krajinách zamestnáva viac ako 200 ľudí.

Okrem klasických predajní aj outlet 

„Veľmi ma teší, že sa nám aj napriek ťažkým rokom cez Covid podarilo značku s.Oliver v Čechách aj na Slovensku rozvíjať a môžeme tak dnes osláviť 20. narodeniny. V priebehu môjho pôsobenia za posledných štrnásť rokov sa nám podarilo mnoho vecí, K tým najzásadnejším patrí napríklad otvorenie nového predajného kanálu – outletu. Tiež sme v roku 2016 v Čechách dali do prevádzky e-shop a o päť rokov neskôr – v 2021, sme ho spustili aj na Slovensku. V súčasnosti tvoria e-shopy asi 20 % nášho celkového obratu. Na tuzemský trh sme priniesli aj nové značky, ako je QS by s.Oliver a comma, ktoré taktiež spadajú pod holding s.Oliver,“ vypočítava úspechy Vladislav Hypš, ktorý je vo vedení spoločnosti na pozícii country managera pre Českú republiku a Slovensko od roku 2010.

Okrem vlastných obchodov je značka dostupná vo viac než 70 predajniach veľkoobchodných partnerov – medzí tých najvýznamnejších patrí spoločnosť Globus a Travel Free. Spolu so značkou s.Oliver a QS by s.Oliver patri do portfólia aj comma, TRIANGLE, LIEBESKIND BERLIN alebo Copenhagen Studios.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2024 03:45