Hlavnou myšlienkou je trvácnosť a kvalita Primalexu, ktorá vydrží aj do budúcnosti. „Výrobky Primalex spĺňajú požiadavky náročných profesionálnych majstrov, ale ľahko ich zvládnu aj tí, ktorí si chcú svoj domov skrášliť sami,“ uvádza marketingový manažér značky Primalex na Slovensku v spoločnosti PPG Matúš Medveď a dodáva, že v tomto roku získal Primalex aj ocenenie odbornej verejnosti Superbrands Slovakia 2024.
Medveď tiež zdôrazňuje, že diváci si televízne spoty Primalexu v minulosti obľúbili, pretože ich bavia svojou autenticitou. „V tejto kampani odovzdávame posolstvo trvácnosti a kvality náterov Primalex, ktorá vydrží do ďalekej budúcnosti. Zhodli sme sa, že nikto iný nebude vedieť lepšie, že steny, vymaľované pred rokmi, sú stále rovnako farebné, než ten, kto ich vtedy maľoval. Tak vznikli spoty s mužom zo súčasnosti, ktorého navštívi jeho vlastné ja z budúcnosti,“ približuje Matúš Medveď nový projekt.
Nový formát zároveň prezentuje tri dokonale biele odtiene s vynikajúcou krycou schopnosťou, medzi nimi aj novinku Primalex Extra Matt s inovatívnou technológiou ANTI-REFLEX pre maľovanie bez šmúh. Podľa jeho slov až 7 z 10-tich nakupujúcich, ktorí sa rozhodli maľovať svoje steny, volí práve bielu farbu.
O realizáciu sa tak ako po minulé roky postarala rumunská agentúra Next Advertising a spot pre slovenský a český trh upravila česká agentúra VLM. Za PR komunikáciu pre Primalex zodpovedá agentúra 10/10 Communications. Spoty budú podporované aj komunikáciou v online priestore a na sociálnych sieťach, POS materiálmi a promo akciou.