Čo si predstavíte, keď niekto povie “chuť domova”? Je to nedeľný obed s rezňami, či skôr rodinná tradícia a zvyky? A dá sa chuť domova zažiť aj inde, ako tam, kde býva mama - napríklad na vysokoškolskom internáte? Ešte koncom roka 2023 odpovede práve na tieto otázky priviedli Zaraguzu k víťazstvu v tendri pre klienta Carpathia. Prvou kampaňou z ich dielne uvádzajú na svet kreatívny koncept “Chuť domova vždy nablízku.”
Ako povedal kreatívny riaditeľ Ondrej Kořínek, insight kampane vychádza z autentických skúseností. Cieľom bolo, aby sa skutočná emócia objavila aj v kampani, čo sa vďaka citlivej réžii a výbornému castingu podarilo.
V hlavnom televíznom spote kampane pracujú so všeobecne známou životnou situáciou. Lúčenie matky so synom, ktorý odchádza študovať. Kampaň je momentálne nasadená v TV a počas roka pribudnú aj iné mediálne kanály.
„Veľmi si vážim otvorenosť a prístup klienta. Spoločne sme dokonca už na začiatku tohto roka v závode v Prievidzi uvažovali nad plánmi na ten nadchádzajúci. Držím kampani palce, som presvedčený o tom, že klientovi prinesie požadované výsledky,” hovorí Jakub "Kuko" Mazán, CEO Zaraguzy.
„Teší nás, že spoločne so Zaraguzou môžeme našim spotrebiteľom prinášať chuť našich polievok aj cez televízne obrazovky. Veríme, že táto kampaň osloví súčasných zákazníkov a priláka aj nových," povedal David Krenkel - manažér značky Carpathia.
Vizitka kampane:
Klient: Nestlé Slovensko s.r.o.
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Art Director: Dominika Kočišová
Graphic Designer: Dominika Kočišová
Copywriter: Ondrej Kořínek, Jozef Plichtík, Michal Mišanko
Account Manager: Alexandra Grísniková
Strategy: Patrícia Čertek
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.