StoryEditor

Skupina Pilulka spustila veľkú jarnú kampaň s novým claimom "lepšia lekáreň"

10.05.2024, 13:00
Autor:
redred

Kampaň je zároveň spojená s upfliftom značky, ktorého cieľom je posilnenie konzistencie komunikácie, udržanie jednotného vizuálneho štýlu a tonality všetkých komunikačných kanálov.  

Kampaň je zároveň spojená s upfliftom značky, ktorého cieľom je posilnenie konzistencie komunikácie, udržanie jednotného vizuálneho štýlu a tonality všetkých komunikačných kanálov.  

Lekárenská skupina Pilulka rozbehla na Slovensku a v Českej republike najväčšiu kampaň tohto polroka. Už niekoľko dní ju môže verejnosť registrovať nielen na bilboardoch či v MHD v našich dvoch najväčších mestách, ale zároveň v online priestore, ktorý zahŕňa aj kampaň na YouTube či sociálnych sieťach. Od začiatku tohto mesiaca ju takisto doplnila komunikácia cez influencerov a spotrebiteľská súťaž. 

image

Pilulka - lepšia lekáreň

Samotná kampaň sa nesie vo vtipnom meme koncepte „hovorili“. Zábavnou formou sa tak snaží ukázať, ako by počas jari mohli dopadnúť romantické či pohodové chvíle, a to nielen v prírode. Na čo, priznajme sa, mnohí z nás nemyslia.

Nová kampaň a uplift značky prichádzajú po ozdravných opatreniach, ktorým skupina  v uplynulých mesiacoch z dôvodu poklesu e-commerce trhu, čelila. Uplift značky so sebou nesie prepracovanie vizuálnej identity, ktorý má zvýrazniť odbornosť a prístupnosť Pilulky. Obmenou prešla aj farebnosť, ktorá má navodzovať pocit bezpečia a dôvery, no rovnako zostáva dostatočne výrazná, aby bola značka zapamätateľná.

„Zmenami sa snažíme jasnejšie komunikovať, kto sme a čo ponúkame. Zameriavame sa pritom predovšetkým na konzistenciu komunikácie, pri ktorej je nesmierne dôležité udržiavať jednotný vizuálny štýl a tonalitu všetkých komunikačných kanálov. To totiž zabezpečuje, že naša značka je okamžite rozpoznateľná a že posolstvo, ktoré komunikujeme, je konzistentné všade. Tento prístup nám pomáha posilňovať dôveru v značku a uľahčuje zákazníkom identifikáciu s hodnotami, ktoré Pilulka reprezentuje,“ uviedol Petr Kasa, spolumajiteľ a spoluzakladateľ lekárenskej skupiny Pilulka.

Dodal, že ruka v ruke s upliftom značky prichádza aj jemná obmena dlhoročného claimu Pilulky – lepší život. Tradičný slogan skupina doplnila o frázu „lepšia lekáreň“. Tento krok podľa Petra Kasu predstavuje evolúciu brandingu Pilulky, ktorá reflektuje nielen súčasnú silu, ale aj budúce smerovanie značky.

„Pilulka vždy bola a bude v prvom rade (online) lekáreň. Vďaka širokej palete služieb sa snažíme byť pre našich zákazníkov skutočne ‚lepšou lekárňou‘, kde nájdu všetko, čo potrebujú pre lepší a kvalitnejší život,“ uzavrel spolumajiteľ Pilulky Petr Kasa.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. máj 2024 13:01