Kampaň je zároveň spojená s upfliftom značky, ktorého cieľom je posilnenie konzistencie komunikácie, udržanie jednotného vizuálneho štýlu a tonality všetkých komunikačných kanálov.
Lekárenská skupina Pilulka rozbehla na Slovensku a v Českej republike najväčšiu kampaň tohto polroka. Už niekoľko dní ju môže verejnosť registrovať nielen na bilboardoch či v MHD v našich dvoch najväčších mestách, ale zároveň v online priestore, ktorý zahŕňa aj kampaň na YouTube či sociálnych sieťach. Od začiatku tohto mesiaca ju takisto doplnila komunikácia cez influencerov a spotrebiteľská súťaž.
Samotná kampaň sa nesie vo vtipnom meme koncepte „hovorili“. Zábavnou formou sa tak snaží ukázať, ako by počas jari mohli dopadnúť romantické či pohodové chvíle, a to nielen v prírode. Na čo, priznajme sa, mnohí z nás nemyslia.
Nová kampaň a uplift značky prichádzajú po ozdravných opatreniach, ktorým skupina v uplynulých mesiacoch z dôvodu poklesu e-commerce trhu, čelila. Uplift značky so sebou nesie prepracovanie vizuálnej identity, ktorý má zvýrazniť odbornosť a prístupnosť Pilulky. Obmenou prešla aj farebnosť, ktorá má navodzovať pocit bezpečia a dôvery, no rovnako zostáva dostatočne výrazná, aby bola značka zapamätateľná.
„Zmenami sa snažíme jasnejšie komunikovať, kto sme a čo ponúkame. Zameriavame sa pritom predovšetkým na konzistenciu komunikácie, pri ktorej je nesmierne dôležité udržiavať jednotný vizuálny štýl a tonalitu všetkých komunikačných kanálov. To totiž zabezpečuje, že naša značka je okamžite rozpoznateľná a že posolstvo, ktoré komunikujeme, je konzistentné všade. Tento prístup nám pomáha posilňovať dôveru v značku a uľahčuje zákazníkom identifikáciu s hodnotami, ktoré Pilulka reprezentuje,“ uviedol Petr Kasa, spolumajiteľ a spoluzakladateľ lekárenskej skupiny Pilulka.
Dodal, že ruka v ruke s upliftom značky prichádza aj jemná obmena dlhoročného claimu Pilulky – lepší život. Tradičný slogan skupina doplnila o frázu „lepšia lekáreň“. Tento krok podľa Petra Kasu predstavuje evolúciu brandingu Pilulky, ktorá reflektuje nielen súčasnú silu, ale aj budúce smerovanie značky.
„Pilulka vždy bola a bude v prvom rade (online) lekáreň. Vďaka širokej palete služieb sa snažíme byť pre našich zákazníkov skutočne ‚lepšou lekárňou‘, kde nájdu všetko, čo potrebujú pre lepší a kvalitnejší život,“ uzavrel spolumajiteľ Pilulky Petr Kasa.