Gleb v kampani Telekomu vyzýva ľudí k nápadom. Vítané sú aj úlety
StoryEditor

„Všetko bude podľa teba,“ sľubuje mladým Telekom v novej kampani s Glebom

15.05.2024, 15:32
Autor:
redred

Slovak Telekom predstavuje nový mobilný program pre mladých – SWIPE, s ktorým bude všetko podľa nich. Demonštruje to v prvej kampani, kde im dáva priestor vymyslieť si hudobný klip podľa seba.

V Telekome si uvedomujú, že ich mladí zákazníci majú radi veci vo svojich rukách. Preto pre nich pripravili nový mobilný program SWIPE, ktorý si môžu vyskladať podľa seba, tak ako práve potrebujú. A v rovnakom duchu sa ku kreatívnej realizácii postavila aj agentúra MUW Saatchi & Saatchi. 

Tvárou kampane sa stal známy a medzi mladými veľmi obľúbený raper – Gleb. Ten vytvoril špeciálne pre túto kampaň nový song, ku ktorému vymyslia klip práve mladí. Ten bude zároveň aj TV spotom. Prvýkrát tak budú reklamu Telekomu tvoriť nie kreatívci v reklamnej agentúre, ale sami ľudia. 

Aktuálne beží prvá fáza kampane so sériou aktivačných videí, v ktorých Gleb vyzýva ľudí k nápadom. Už obsah týchto videí naznačuje, že mladí sa v kreativite obmedzovať naozaj nemusia a vítané sú aj úplné úlety.

„Sme radi, že za pár dní sme dostali viac ako 2 400 komentárov. Mnohé z nich sú naozaj výstavnou skriňou kreativity. Už len táto prvá fáza je potvrdením, že mladí chcú mať veci vo svojich rukách. Verím, že rovnako ocenia aj náš nový mobilný program SWIPE,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie v Slovak Telekom. 

„Je to super skúsenosť byť kreatívnym riaditeľom pre tisíce Gen Z ľudí, ktorí sa zapojili do tohto nášho virtuálneho brainstormingu. A svoju kreativitu naozaj neobmedzovali. Teraz sme vo fáze, keď sa prehrabávame lietajúcimi kobercami, pštrosmi na kolieskových korčuliach a rapovaním vo vesmíre,“ popisuje proces tvorby videoklipu Associate Creative Director MUW Saatchi & Saatchi Adam Baška

Okrem aktivačných videí je Gleb hlavným hrdinom aj v dvoch produktových TV spotoch, v ktorých Telekom demonštruje jednoduchosť produktu a benefity, ktoré prináša.

Kampaň sprevádza vizuál, spolupráca s influencermi aj netradičný rozhovor na Refresher.sk. Samotný videoklip uzrie svetlo sveta v polovici júna, keď niektorí mladí ľudia uvidia svoje idey zrealizované v TV spote aj dlhšom online videu. 

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Slovak Telekom (Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Ondrej Mikuš, Klaudia Linkeschová) 

Creative Director: Jaroslav Vígh

Associate Creative Director: Adam Baška

Copywriter: Zuzana Martiniaková, Sabina Lukáčová 

Art Director: Veronika Holaňová, Tomáš Bánik, Matej Ježko, Artem Chibirev

Unit Director: Tatiana Hrutková

Account Manager: Zuzana Kormancová

Stratég: Lenka Dzurendová, Kamil Charvát

Produkcia: Armada Films

Réžia: Igor Smitka, Miroslav Balogh 

Kamera: Michal Babinec

Post-production: EKRAN

Sound Design: Vladimír Bajnoci

Hudba: Vi3e music

Mediálna agentúra: Wavemaker

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. máj 2024 11:13