Komická dvojica sa po vtipnej pátracej akcii konečne dočkala úspechu a v uliciach Slovenska objavila internet.
Zadaním kampane bolo pripraviť kreatívnu cestu, ktorá odkomunikuje nové, vylepšené balíky internetu a televízie. Keďže Digi Slovakia vnímajú ľudia primárne ako poskytovateľa televízie, celá idea sa točí okolo hľadania internetu. Kampaň je spustená v TV, online, rádiu aj na OOH a POS nosičoch.
„To, že je internet pre všetkých, je fakt, ktorý sme už videli prezentovať takmer všetky značky. Preto sme sa rozhodli ľudí radšej zabaviť a popri tom odkomunikovať benefity produktu. Zábava je jedným z hlavných komunikačných assetov značky Digi už dlhšiu dobu," hovorí Hugo Hypertrain z agentúry Zaraguza, ktorý sa spolu s tímom postaral o kreativitu kampane.
Integrovanie agentúry 4.0 do Zaraguzy, ktoré prebehlo na personálnej, ale aj klientskej báze, je zdá sa definitívne ukončené. Kuko a jeho tím pripravovali komunikáciu značky Digi Slovakia posledné roky v agentúre 4.0. Teraz je vonku prvá kampaň, ktorá vznikla už v agentúre Zaraguza.
„Vážim si dôveru Michala a celého jeho tímu, ktorí spolu so mnou naskočili do Zaraguzy. Core kreatívny aj accountský tím sme klientovi ponechali, ale vytunili a rozšírili sme ho. Teším sa, že naďalej spolupracujeme, prinášame svoje nápady a riešenia, no teraz už pod značkou Zaraguza," hovorí Jakub "Kuko" Mazán, CEO Zaraguza.
„S agentúrou 4.0, teraz už Zaraguzou, vždy radi spolupracujeme a zakaždým sa jedná o kreatívne kvalitnú a mimoriadne efektívnu spoluprácu. Verím, že aj tento krát naplníme všetky ciele kampane a naše nové produkty budú medzi zákazníkmi úspešné," dodáva Michal Mažár, Marketing and Sales Director DIGI Slovakia.
Vizitka:
Klient: Digi Slovakia
Agentúra: Zaraguza
Creative Direction: Ondrej Kořínek, Kuko
Art Director: Tomáš Pavlík
Idea a copywriting: Hugo Hypertrain
Account Manager: Matej Neradný
Strategy: Kuko
Produkcia: Hitchhikers Films
Réžia: Tomáš Řehořek
Zvuk: Vladimír Bajnoci