Unicef prichádza so zaujímavou kampaňou ku charitatívnej zbierke Modrý gombík, ktorú sa bude tento rok organizovať na Slovensku už po 18-krát.
Na celom svete sa každoročne vyrobí o 1,5 krát viac jedla ako skonzumujeme. Napriek tomu milióny detí v krízových oblastiach naďalej trpia podvýživou a hladom. Agentúra EFFE a režisérske duo Wolfberg a Max Turek spojili sily a vznikol tak televízny a online spot, poukazujúci na kritickú potrebu lepšej distribúcie jedla. Za produkciou spotu stojí pražská spoločnosť Bistro Films. Všetci zúčastnení pracovali bez nároku na honorár.
„Pracovať s dvoma veľkými menami na jednom projekte je skvelé. A tu boli hneď tri! Unicef, Wolfberg aj Max Turek. Samozrejme veľká vďaka patrí aj produkcii Bistro Films Praha a každému jednému, ktorí prispel. Verím, že sme natočili dobrý spot pre dobrú vec.“ povedal kreatívny riaditeľ agentúry EFFE, Martin Motáček.Tohtoročný 18. ročník zbierky Modrý Gombík prebieha v uliciach a na školách po celom Slovensku od 13.mája do 19. mája. Prispieť však môžete aj z pohodlia domova cez SMS, zaslaním textu “modrygombik” na číslo 844 v hodnote 3€ do 14. júla 2024, alebo kedykoľvek počas roka cez webovú stránku UNICEF Slovensko. Výnos zo zbierky bude venovaný na pomoc deťom a rodinám v najchudobnejších a konfliktom zasiahnutých regiónoch sveta.
UNICEF je fond OSN financovaný z dobrovoľných príspevkov, ktorý má zastúpenie vo viac ako 190 krajinách a územiach. Jeho cieľom je obhajovať práva detí a pomáhať im napĺňať ich potenciál od raného detstva až po dospievanie. Viac informácií o tom, ako podporiť zbierku Modrý Gombík a pomôcť v boji proti detskému hladu, nájdete na webe UNICEF.
Vizitka kampane:
Klient: UNICEF Slovensko
Agentúra: Effe
Creative Director: Martin Motáček
Art Director: Lukáš Pompa
Copywriter: Martin Motáček, Katarína Noskajová
Stratégia: Martin Motáček
Account Manager: Dominika Šoltésová
Produkcia: Bistro Films Praha
Režisér: Wolfberg + Max Turek
Photography: Michal Janči
Executive producer: Pavel Prejda