„Zatiaľ nemôžeme prezradiť veľa, ale určite sa uvidíme na letných parties a všade tam, kde je poriadna zábava.” hovorí Zaraguza.
Kampaň je kreatívnym rozšírením existujúceho ATL konceptu, ktorý značka na Slovensku nasadila už aj v TV.
Ako hovorí Andrea Babicová, Brand manažérka značky Captain Jack: „Tešíme sa na novú spoluprácu s agentúrou Zaraguza. Veríme, že táto kampaň prinesie nezabudnuteľné zážitky a osvieženie počas letných mesiacov a spoločne dosiahneme výnimočné výsledky, vďaka ktorým posunieme značku Captain Jack na novú úroveň.“
Captain Jack je párty s chuťou exotiky, a tá prerastie do rôznych kanálov a bude obsahovať aj nečakané spojenia. Agentúra sľubuje, že už teraz sa je na čo tešiť.„Tender dokázal zvládnuť pomerne malý, dedikovaný tím pod vedením Karin Hornáčkovej a Martina Rajeca a priniesli prezentáciu doslova nabitú kreativitou a aktivitami. Som rád, že sa na takéto prezentácie pozerám u nás čoraz častejšie a veľmi sa teším, že u nás môžeme privítať nového klienta. Vitaj Captain Jack a nazdravie!” povedal Kuko CEO Zaraguza.