StoryEditor

Hugo Hypetrain: Na lovebrandy úplne neverím, je to pre mňa trošku dojmologické teritórium

22.05.2024, 14:53
Autor:
redred

V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. V rozhovore hovoria o sebe a svojich skúsenostiach z prvých rokov v kreatívnom priemysle.

Na otázky nám tentokrát odpovedal Hugo Hypetrain​ (vlastným menom Paulíny), ktorý pracuje ako copywriter a ideamaker v agentúre Zaraguza. Špecializuje sa na online kampane, ideamaking, prácu s influencermi a na všetko, čo robí značky cool. Čo ho na reklame baví a čo hnevá? Prečítajte si v nasledujúcom rozhovore. 

Na akom projekte teraz pracujete alebo čím aktuálne v agentúre žijete?

Určite kampaňou „Neminiem“ pre Slovenskú Sporiteľnu, kde nám hero spot už rotuje vo všetkých možných médiách a aktuálne dorábame špeciálny obsah pre sociálne siete a TikTok. No a neviem uplne, či to už môžem leakovať takúto info, ale začali sme robiť motorky od BMW pre 9 krajín, takže ako sa povie, nenudíme sa.

Aká bola vaša cesta k súčasnej práci?

Začala sa asi tým, že vždy keď som sa vrátil zo školy, tak taška letela do rohu a zapínalo sa MTV. Od videoklipu k reklame predsa nie je ďaleko.

Bola to doba bez youtube, takže sa ku mne vtedy dostalo aj napálené DVDčko so superbowlads od kamoša zo základky. Moje kroky asi aj preto viedli na produkciu, Filmovú fakultu VŠMU, odkiaľ ma vyhodili a musel som sa zamestnať ako nočný recepčný v hostely pod Hlavnou Stanicou. To b...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. jún 2024 02:51