„Má vaša firma budúcnosť či nemá?“ kladie klientom otázku Slovenská sporiteľňa v B2B kampani od Zaraguzy.
StoryEditor

„Má vaša firma budúcnosť či nemá?“ kladie klientom otázku v novej kampani Slovenská sporiteľňa

24.05.2024, 11:06
Autor:
redred

B2B kampaň pre najväčšiu banku na Slovensku, vo forme vypožičanej od samotného Shakespeara, mala pod palcom agentúra Zaraguza.

Doba sa mení rýchlo, podnikateľské prostredie ešte rýchlejšie. To, čo platilo včera, dnes už nemusí. Ak bola pre vás minulý mesiac pôžička nevýhodná, teraz vás môže, naopak, nakopnúť. Ak ste mali pred rokom radšej vyčkávať a konzervovať výdavky, tento rok je možno čas opäť rásť. Svet biznisu je jednoducho plný otázok.

V Slovenskej sporiteľni  neostane iba pri otázke, ale dostanete aj odpoveď. Produkt Finančné zdravie firmy ponúka bezplatnú analýzu finančného zdravia podnikania. Dáva zákazníkom možnosť využiť silu informácií najväčšej banky a pozrieť sa na ich podnikanie očami Slovenskej sporiteľne.

Slovenská sporiteľňa spolu so Zaraguzou si pri tvorbe komunikačného konceptu položili otázku, ako odkomunikovať neistotu podnikateľov, zároveň však aj dali riešenie, ktoré banka ponúka. Ukázalo sa, že v tomto prípade je odpoveďou práve otázka. Vznikol tak koncept, ktorý je celý postavený na otázkach.

Otázkach kladených vo forme vypožičanej od samotného Shakespeara a jeho legendárneho hamletovského „Byť či nebyť?“. Má moja firma budúcnosť či nemá? Mám inovovať či nemám? Som na tom lepšie ako konkurencia či nie som? Tieto a ďalšie otázky, nad ktorými si podnikatelia dennodenne lámu hlavu, sa stali základom komunikácie s rôznymi východiskami, vždy však jednoznačným riešením banky: „Pozrite sa na budúcnosť svojej firmy očami banky.“

image

„Má vaša firma budúcnosť či nemá?“ kladie klientom otázku Slovenská sporiteľňa v B2B kampani od Zaraguzy.

image

„Má vaša firma budúcnosť či nemá?“ kladie klientom otázku Slovenská sporiteľňa v B2B kampani od Zaraguzy.

image

„Má vaša firma budúcnosť či nemá?“ kladie klientom otázku Slovenská sporiteľňa v B2B kampani od Zaraguzy.

Rovnako dôležitá ako obsah je, samozrejme, aj forma. S tou pomohla produkčná družina Jánošíci, fotograf LousyAuber a ruku k dielu opäť priložil aj Shakespeare, od ktorého sme si vypožičali aj známe hamletovské gesto, vizuálny symbol celej kampane. Unikátnu sériu vizuálov podnikateľov v ich naturálnom prostredí prepojených výrazným gestom obohatil aj audio spot a online spot v réžii Viliama Jánošíka.

Hovorí sa, že informácie majú svoju moc. Slovenská sporiteľňa túto moc dáva do rúk podnikateľom a pomáha im tak získať kontrolu nad budúcnosťou ich biznisu.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa

Agentúra: Zaraguza

CreativeDirector: Ondrej Kořínek

Art Director: Andrej Nemček, Martin Ondrušek

GraphicDesigner: Richard Novák, Oliver Boďo

Copywriter: Jozef Plichtík, Karin Hornáčková

Account Management: Veronika Chlpeková

Socialmedia: Dominika Turcerová

Strategy: Pavol Minár, Patrícia Reichlová

Produkcia: Jánošíci– produkčná družina

Fotograf: LousyAuber

Režisér: Viliam Jánošík

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. jún 2024 06:33