Žreb Diamant je v novej kampani označovaný ako klenot medzi žrebmi z ponuky národnej lotériovej spoločnosti.
Okamžité lotérie - žreby tvoria významnú časť portfólia národnej lotériovej spoločnosti. TIPOS tento segment podporuje aj prostredníctvom marketingových aktivít. Aktuálne v spolupráci s agentúrou MullenLowe GGK prináša kampaň „Diamant – klenot medzi TIPOS žrebmi“.
Dej reklamného spotu sa odohráva v prostredí typickej trafiky. O krádež „klenotu - žrebu“ sa v spote pokúša dabingový a divadelný herec Matej Struhár.
Na jeho výkon počas nakrúcania dohliadal nielen režisér Jakub Švejkar, ale aj tím kaskadérov, keďže Matej niekoľko hodín visel a lietal v štúdiu vo vzduchu. Trafikantku stvárnila pôvabná herečka Milena Minichová, známa z divadelných dosiek aj z televíznych projektov.
Odvážny počin, ako aj humor, ktorý v spote dominuje, ohodnotila manažérka oddelenia brand marketingu spoločnosti TIPOS Dana Senéšiová: „Pri výbere konceptu najviac zavážila jeho hravosť a humorná nadsádzka. Žreb Diamant patrí medzi prémiové produkty spoločnosti TIPOS. Zaujal nás nápad, že kúpa žrebu môže byť vzrušujúcim zážitkom. Zákazník si ide po žreb ako po vzácny klenot s humorným odkazom na špionážne filmy, aj keď jeho kúpa je v konečnom dôsledku veľmi jednoduchá."
Radosť z nápadu mal aj Braňo Mladý, agentúrny associate creative director. „Pre nás v tíme to bola vcelku akčná žánrová výroba a také nás bavia. Pre nášho hlavného hrdinu a milovníka klenotov zas takmer úplne bežný nákup v trafike. Len trochu v nezvyčajnej polohe."
Spot už môžete vidieť vo vysielaní televízie, kampaň je doplnená aj rozhlasovými spotmi a podporou na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.
Agentúra: MullenLowe GGK
Creative Director: Braňo Mladý
Copywriter: Mário Lapoš, Rasťo Záležák
Art Director: Braňo Mladý, Rasťo Záležák, Tamás Bohuš
Réžia: Jakub Švejkar
Unit Account Director: Patrik Stantien
Account Manager: Soňa Draguňová
Produkcia: Protos production