Zmluvy vďaka aplikácii užívatelia nájdu na jednom mieste - vo svojom smartfóne. Na vývoji aplikácie UFO agentúra Invelity pracuje už od roku 2020. Počas tohto obdobia v nej pre užívateľov pribudlo viacero atraktívnych prvkov. Prvotným cieľom bolo vytvoriť aplikáciu, ktorá bude dostupná cez Google Play a AppStore, zároveň poskytne plnohodnotnú webovú aj natívnu funkcionalitu vďaka PWA (progresívne webové aplikácie, ktoré sa správajú a načítavajú ako bežné webové stránky).
Z išanónu sa stalo UFO
Aplikáciu užívatelia v jej začiatkoch mohli registrovať ako iŠanón. Neskôr však prešla kompletným redizajnom, s ktorým prišla aj zmena názvu aplikácie. Universal vysvetľuje názov tým, že UFO je skratka pre univerzálny finančný organizér. Zároveň je vraj ako z iného sveta, cestuje s užívateľom v čase a predstavuje inovácie a technologický pokrok.
Zdroj: ufoapp.sk
Názov a nový dizajn nie sú však jedinou zmenou, ktorou aplikácia v dielni agentúry Invelity prešla. V UFO pribudla aj novinka, ktorú iŠanón neobsahoval. V hlavnom menu má užívateľ k dispozícii záložku Investície, v ktorej sa mu zobrazia všetky investičné účty a ich stav.
Na jednom mieste je tak možné sledovať vývoj svojich investícií v spoločnostiach EIC, IAD aj Conseq. „Aplikácia UFO je komplexným nástrojom na správu zmlúv, poistných udalostí, investícií a komunikáciu s agentom. Zlepšuje pozíciu maklérskeho domu Universal ako moderného sprostredkovateľa na trhu. Poskytuje prehľadné rozhranie na rýchle zobrazenie všetkých zmlúv a umožňuje online uzatváranie nových s elektronickým podpisovaním dokumentov,” hovorí Michal Greguš, Co-CEO reklamnej agentúry Invelity.
Ďalšou pridanou hodnotou aplikácie UFO je podľa Michala Greguša možnosť spravovať svoje zľavové karty, správa prostredníctvom prepojených kariet klienta, personalizované notifikácie, novinky, články, služby, BTC modely a v neposlednom rade overovanie klienta biometriou.
Podľa firmy Universal aplikácia UFO tiež zlepšuje komunikáciu. „Naša aplikácia umožňuje klientom efektívnejšie komunikovať s agentmi, ale aj finančnými inštitúciami, ktorým môžu priamo online nahlásiť napríklad poistnú udalosť,” hovorí Michal Sokol, riaditeľ projektových manažérov maklérskeho domu Universal.
Výzvou je udržať aplikáciu v kondícii
Podľa agentúry Invelity je najväčšou výzvou aplikáciu neustále aktualizovať a vyvíjať v súlade s potrebami trhu. „Každý mesiac musíme prinášať nové verzie aplikácie cez Google Play a App Store. Niekedy je naozaj náročné ustrážiť si požadovanú kvalitu a zároveň nepremeškať termín. Máme však šťastie na talentovaných kolegov,” hovorí Greguš.
Víziou agentúry Invelity v rámci spolupráce na aplikácii UFO je pokračovať v implementáciách. Podľa ich slov je ďalším krokom doplnenie stavu dôchodkových sporení.