Z praxe vieme, že tie najlepšie riešenia vznikli vždy pod tlakom na rozpočet alebo pod vplyvom nedostatku prostriedkov.
Michal Svarinský, Managing Director INSTITUTE OF PROMOTIONJe to rok príležitostí a opatrného optimizmu
Po turbulentnom období poznačenom pandémiou sa trh postupne stabilizuje a klienti opäť prejavujú zvýšený záujem. Hoci sa situácia zlepšuje, v brandži stále vládne istá miera opatrnosti, keďže dlhodobé plánovanie je náročnejšie a musíme byť pripravení flexibilne reagovať na prípadné zmeny. Napriek tomu pevne veríme, že rok bude pre eventovú brandžu úspešným obdobím.
Pri budgetoch pozorujeme mierne pozitívny trend
Naši klienti sú ochotní investovať do kvalitných eventov, ktoré prinášajú pridanú hodnotu a zároveň zohľadňujú ich špecifické potreby. Hoci sa stále stretávame s obozretnosťou pri plánovaní výdavkov, klienti si uvedomujú dôležitosť osobných stretnutí a networkingu pre budovanie vzťahov a posilnenie značky. Snažíme sa preto navrhovať riešenia, ktoré efektívne využívajú dostupné zdroje a prinášajú maximálny účinok.
Vidíme väčší dopyt po produktových uvedeniach a teambuildingovch aktivitách
Klienti sa zameriavajú na podujatia, ktoré umožňujú zdieľanie znalostí, predstavenie inovácií a posilnenie vzťahov so zákazníkmi či zamestnancami. Okrem toho zaznamenávame rastúci záujem o hybridné eventy, ktoré kombinujú živé stretnutia s online prvkami, čo umožňuje osloviť širšie publikum a zvýšiť dosah podujatia.
Ideálna konferencia?
Mala by ponúkať vyváženú kombináciu kvalitného obsahu a priestoru pre networking. Silný a relevantný program je kľúčový pre prilákanie účastníkov a poskytnutie hodnoty, ktorú očakávajú. Zároveň by však mal byť vyhradený dostatočný čas pre neformálne rozhovory a nadväzovanie kontaktov, keďže práve tie často vedú k novým obchodným príle...
Zostáva vám 85% na dočítanie.