StoryEditor

Anketa Stratégií: Na trhu eventov vládne mierny optimizmus

29.05.2024, 11:46

S plánovanými budgetmi to však rozhodne nie je ružové. Klienti sú opatrní a snažia sa získať zo svojich investícií do live marketingu čo najviac.

Z praxe vieme, že tie najlepšie riešenia vznikli vždy pod tlakom na rozpočet alebo pod vplyvom nedostatku prostriedkov.

image

Michal Svarinský

Michal Svarinský, Managing Director INSTITUTE OF PROMOTION

Je to rok príležitostí a opatrného optimizmu

Po turbulentnom období poznačenom pandémiou sa trh postupne stabilizuje a klienti opäť prejavujú zvýšený záujem. Hoci sa situácia zlepšuje, v brandži stále vládne istá miera opatrnosti, keďže dlhodobé plánovanie je náročnejšie a musíme byť pripravení flexibilne reagovať na prípadné zmeny. Napriek tomu pevne veríme, že rok bude pre eventovú brandžu úspešným obdobím.

Pri budgetoch pozorujeme mierne pozitívny trend

Naši klienti sú ochotní investovať do kvalitných eventov, ktoré prinášajú pridanú hodnotu a zároveň zohľadňujú ich špecifické potreby. Hoci sa stále stretávame s obozretnosťou pri plánovaní výdavkov, klienti si uvedomujú dôležitosť osobných stretnutí a networkingu pre budovanie vzťahov a posilnenie značky. Snažíme sa preto navrhovať riešenia, ktoré efektívne využívajú dostupné zdroje a prinášajú maximálny účinok.

Vidíme väčší dopyt po produktových uvedeniach a teambuildingovch aktivitách

Klienti sa zameriavajú na podujatia, ktoré umožňujú zdieľanie znalostí, predstavenie inovácií a posilnenie vzťahov so zákazníkmi či zamestnancami. Okrem toho zaznamenávame rastúci záujem o hybridné eventy, ktoré kombinujú živé stretnutia s online prvkami, čo umožňuje osloviť širšie publikum a zvýšiť dosah podujatia.

Ideálna konferencia?

Mala by ponúkať vyváženú kombináciu kvalitného obsahu a priestoru pre networking. Silný a relevantný program je kľúčový pre prilákanie účastníkov a poskytnutie hodnoty, ktorú očakávajú. Zároveň by však mal byť vyhradený dostatočný čas pre neformálne rozhovory a nadväzovanie kontaktov, keďže práve tie často vedú k novým obchodným príle...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
12. september 2024 22:30