StoryEditor

V spojení je sila. Kláštorná Kalcia uvádza magický príbeh dvoch bratov

31.05.2024, 10:52
Autor:
redred

Značka minerálnej vody Kláštorná Kalcia z portfólia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko prichádza s novou komunikáciou.

Kampaň sa opäť nesie v stredovekom duchu, tentokrát ale predstavuje nových hrdinov. Na príbehu dvoch bratov, ktorých pomenovala Kalcius a Magnézius, komunikuje hlavný produktový benefit, a to obsah vápnika a horčíka, a ukazuje, že v ich spojení sa skrýva skutočná sila. Kampaň z dielne agentúry VML štartuje 1. júna, a okrem televízie sa objaví aj online, na vonkajších plochách a mieste predaja.

„Kláštorná Kalcia chce zahýbať trhom minerálnych vôd. Upravili sme celý marketingový mix, zmenili komunikačný smer a nebáli sa exekučne vymedziť ani voči svojej konkurencii. V doterajšej komunikácii značka zdôrazňovala predovšetkým prínosy vápnika, hlavného minerálu v minerálnej vode Kláštorná Kalcia. Tá však ponúka oveľa viac a do jej príbehu preto vstupuje aj horčík, ktorý sa v nej nachádza tiež v dostatočnom množstve,“ hovorí Veronika Slováková, Senior Brand manažérka značky. 

Nová kampaň Kláštornej Kalcia „V spojení je sila“ nadväzuje na magickú komunikáciu značky od jej znovuuvedenia na trh v roku 2019.

image

Kláštorná Kalcia: V spojení je sila

V novej komunikácii hovoríme o produktových benefitoch typickým jazykom značky vyznačujúcim sa stredovekým prostredím a emočne ju prepájame s pútavým príbehom dvoch bratov pomenovaných podľa týchto minerálov. V deji spotu nechýba ani naša čarodejka, zosobňujúca magickú silu prameňa. Práve ona je tá, ktorá nabáda obidvoch bratov už od ich útleho veku k nerozlučnému spojeniu, pretože práve v ich spojení sa skrýva skutočná sila,“ popisuje Ivana Minarič, Senior Brand manažérka Kláštornej Kalcia. 

„V našom príbehu vedome pracujeme s archetypmi a výraznými symbolmi, podobne ako tomu býva v legendách. Aj keď sme odstúpili od rytierov, chceli sme udržať onen mystický stredoveký motív, ktorý ku Kláštornej Kalcia jednoznačne patrí,“ dopĺňa Tomáš Novotný, Executive Creative Director agentúry VML.

Kampaň „V spojení je sila“ začína na Slovensku aj v Českej republike v sobotu 1. júna 2024. Komunikácia zahŕňa nový televízny spot, sériu kratších online videí, aktivity na sociálnych sieťach, OOH a komunikáciu na mieste predaja. Súčasťou kampane je aj webstránka značky, ktorá téme „v spojení je sila“ venovala aj samostatnú podstránku. 

Vizitka kampane

Kreatívna agentúra: VML

Executive Creative Director: Tomáš Novotný

Account Director: Milan Hrubý

Art director: Tomáš Kubíček

Creative Director & Copywriter: Ondřej Kašák

Produkcia: Stink Films

Réžis: Louis Nieto

Media mix:  TV, Facebook, Instagram, Youtube, OOH, POS

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. január 2025 01:28