Detektíva vystrieda modelová zákazníčka. Kaufland predstavuje nové artiklové spoty.
StoryEditor

Detektíva vystrieda modelová zákazníčka. Kaufland predstavuje nové artiklové spoty

04.06.2024, 10:31
Autor:
redred

Kampaň je z dielne THIS IS LOCCO, produkciu zastrešili Protos Productions.

Artiklové spoty sú už tradičným video formátom Kauflandu, ktorý predstavuje ponuku akciových produktov, tzv. artikle. Pozostávajú z kreatívnej časti a čisto hardsellovej ponuky artiklov. Cieľom je predstaviť komplexnú šírku ponuky Kauflandu v extrémne obmedzenej stopáži.

„Keďže spot pozostáva aj z artiklovej časti, čiže predstavenia konkrétnych akciových produktov, s kreatívou sme sa museli zmestiť do niekoľkých sekúnd. Napriek tomu je našou ambíciou aj do takejto komunikácie vždy vniesť nadhľad a humor, čo verím, že sa nám aj tentoraz podarilo,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director, THIS IS LOCCO.

Detektíva vystrieda modelová zákazníčka. Kaufland predstavuje nové artiklové spoty.

Kreatíva spotov ukazuje sympatickú zákazníčku, ktorá vďaka Kauflandu dostane všetko, čo má rada, tým najrýchlejším a najjednoduchším spôsobom – stačí nakúpiť v Kauflande, kde má tú najširšiu ponuku za „senzačne nízke ceny“. „Oproti kampani s detektívom sme tentoraz ešte viac akcentovali nízke ceny. Naša hrdinka chce hlavne ušetriť. Vďaka Kauflandu však už, napríklad, nemusí osobne dojiť kravu pre čerstvé mlieko či kradnúť jablká zo susedovej jablone, stačí jednoducho prísť do Kauflandu a nakúpiť,“ dodáva Martin Polakovič.

„Hard sell je pre kreatívu vždy veľká výzva. Od príbehovosti detektíva sme prešli na čisto obrazové rozprávanie, v čom nám výrazne pomohol režisér Juraj Janiš, ktorý režíroval aj predošlé, dnes už oceňované artiklové spoty s detektívom. Aj vďaka jeho vizuálnemu prístupu sa nám podarilo docieliť, že aj napriek tomu, že ide o hard sell, spoty sú zábavné a nechýba im humor,“ sumarizuje Juraj Kováč, Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO.

Okrem ôsmich televíznych spotov a rôznych online recutov sú súčasťou kampane aj OOH vizuály s hlavnou hrdinkou.

Detektíva vystrieda modelová zákazníčka. Kaufland predstavuje nové artiklové spoty.

Vizitka

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý, Martin Jaňák

Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Romana Kádeková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica

Produkcia: Protos Productions

Réžia: Juraj Janiš

Fotograf: Peter Chvostek

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2024 05:12