StoryEditor

Známemu raperovi v kampani sekunduje živá koza. Bumbu rum rozbieha svoju komunikáciu

04.06.2024, 11:29
Autor:
redred

Spoločnosť Pernod Ricard zobrala nedávno pod svoje krídla aj značku prémiového barbadoského rumu Bumbu. Úlohy vytvoriť prvú kampaň tejto značky na Slovensku sa zhostila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň odkazuje na skratku G.O.A.T. (Greatest Of All Time), ktorá sa v posledných rokoch udomácnila vo svete hudby, športu a popkultúry a zároveň ju ako vlastný podpis využíva samotná značka Bumbu. Ideou kampane je ukázať, ako vyzerá život správneho G.O.A.T.

G.O.A.T. si vie užívať život, vychutnávať len to najlepšie, čo mu prináša, a hlavne vie, ako byť hviezdou medzi stádom. A v neposlednom rade skutočný G.O.A.T. pije aj G.O.A.T. rum. Hero video a social kampaň, ktorá naň nadväzuje, má hneď dve zaujímavé tváre. Prvou z nich je slovenský raper, producent a člen skupiny HaHa Crew Dalyb. Nie je náhoda, že si značka v komunikácii vybrala práve tohto interpreta.

Bumbu totiž predovšetkým v Spojených štátoch vzala útokom raperskú scénu. Dalyb sa teda ako tvár značky pridáva k menám ako Lil Wayne, DJ Khaled a Rick Ross. Okrem toho Bumbu nadväzuje spoluprácu s najväčším hiphopovým festivalom na Slovensku – Hip Hop Žije.

image

Nová kampaň na značku BUMBU.

Druhou tvárou je koza – v preklade goat. V hero videu sa stáva Dalybovou parťáčkou, ktorá s ním brázdi ulice Bratislavy a užíva si všetko, čo život G.O.A.T. obnáša – šperky, dobré jedlo, najlepšiu starostlivosť a pozornosť okolia. Dvojzmysel koza (goat) a G.O.A.T. prináša do kampane sviežu dávku humoru.

„Hovorí sa, že najťažšie sa natáča s deťmi a zvieratami, ale my sa nebojíme výziev. Natáčanie s kozou Lízou bolo prekvapivo bezproblémové. Nestáva sa často, že máte možnosť robiť s vycvičenou kozou, ktorá si navyše ochotne sadne na sedadlo spolujazdca v kabriolete,“ povedal Jakub Kuvik, creative director MUW Saatchi & Saatchi.

Nová kampaň na značku BUMBU.

„Vzhľadom na to, že je hlavnou aktérkou v našej kampani živá koza domáca, rozhodli sme sa finančne podporiť organizáciu, ktorá sa týmto zvieratám venuje. Na diaľku sme si adoptovali kozu prostredníctvom združenia BROZ, ktoré sa venuje praktickej ochrane a obnove lesov, lúk a mokradí,“ doplnila Lucia Strečanská, brand manažérka spoločnosti Pernod Ricard. V ďalšej fáze kampane sa v spolupráci s Dalybom pripravuje originálny merch a ďalšie aktivity.

Vizitka kampane:

Klient: Lucia Strečanská (Pernod Ricard Slovakia)

Creative Director: Jakub Kuvik

Art Director: Peter Duchoň

Copywriter: Tomáš Romanec, Radka Olekšáková, Adriana Krutá, Mária Tisoňová, Radimir Mihaylov

Strategy Director: Kamil Charvát

Account Manager: Karolína Čuková

Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi (Lukáš Krist, Martin Palkovič, Michal Roďom)

Zvierací casting: Animal Actors Agency

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. jún 2024 10:09