Kampaň odkazuje na skratku G.O.A.T. (Greatest Of All Time), ktorá sa v posledných rokoch udomácnila vo svete hudby, športu a popkultúry a zároveň ju ako vlastný podpis využíva samotná značka Bumbu. Ideou kampane je ukázať, ako vyzerá život správneho G.O.A.T.
G.O.A.T. si vie užívať život, vychutnávať len to najlepšie, čo mu prináša, a hlavne vie, ako byť hviezdou medzi stádom. A v neposlednom rade skutočný G.O.A.T. pije aj G.O.A.T. rum. Hero video a social kampaň, ktorá naň nadväzuje, má hneď dve zaujímavé tváre. Prvou z nich je slovenský raper, producent a člen skupiny HaHa Crew Dalyb. Nie je náhoda, že si značka v komunikácii vybrala práve tohto interpreta.
Bumbu totiž predovšetkým v Spojených štátoch vzala útokom raperskú scénu. Dalyb sa teda ako tvár značky pridáva k menám ako Lil Wayne, DJ Khaled a Rick Ross. Okrem toho Bumbu nadväzuje spoluprácu s najväčším hiphopovým festivalom na Slovensku – Hip Hop Žije.
Druhou tvárou je koza – v preklade goat. V hero videu sa stáva Dalybovou parťáčkou, ktorá s ním brázdi ulice Bratislavy a užíva si všetko, čo život G.O.A.T. obnáša – šperky, dobré jedlo, najlepšiu starostlivosť a pozornosť okolia. Dvojzmysel koza (goat) a G.O.A.T. prináša do kampane sviežu dávku humoru.„Hovorí sa, že najťažšie sa natáča s deťmi a zvieratami, ale my sa nebojíme výziev. Natáčanie s kozou Lízou bolo prekvapivo bezproblémové. Nestáva sa často, že máte možnosť robiť s vycvičenou kozou, ktorá si navyše ochotne sadne na sedadlo spolujazdca v kabriolete,“ povedal Jakub Kuvik, creative director MUW Saatchi & Saatchi.
„Vzhľadom na to, že je hlavnou aktérkou v našej kampani živá koza domáca, rozhodli sme sa finančne podporiť organizáciu, ktorá sa týmto zvieratám venuje. Na diaľku sme si adoptovali kozu prostredníctvom združenia BROZ, ktoré sa venuje praktickej ochrane a obnove lesov, lúk a mokradí,“ doplnila Lucia Strečanská, brand manažérka spoločnosti Pernod Ricard. V ďalšej fáze kampane sa v spolupráci s Dalybom pripravuje originálny merch a ďalšie aktivity.
Vizitka kampane:
Klient: Lucia Strečanská (Pernod Ricard Slovakia)
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Peter Duchoň
Copywriter: Tomáš Romanec, Radka Olekšáková, Adriana Krutá, Mária Tisoňová, Radimir Mihaylov
Strategy Director: Kamil Charvát
Account Manager: Karolína Čuková
Produkcia: MUW Saatchi & Saatchi (Lukáš Krist, Martin Palkovič, Michal Roďom)
Zvierací casting: Animal Actors Agency