StoryEditor

Ľudský, rodinný a úsmevný príbeh v znamení festivalov prináša letná kampaň Orangeu

06.06.2024, 13:58
Autor:
redred

Festivalovú tematiku nevybrali náhodou, keďže Orange je dlhoročným partnerom slovenských hudobných festivalov. Leto je zároveň obdobím, kedy je spotreba dát naozaj vysoká a nekonečné dáta padnú všetkým vhod. Kreatívnym a vtipným prepojením týchto dvoch aspektov vznikla hlavná idea letnej kampane, ktorú Orange spúšťa už dnes.

V najnovšej kampani Orangeu sa agentúra rozhodla vytiahnuť klasický insight z letných rodinných roadtripov. Nikto totiž nepozná skratky a overené cesty dôvernejšie ako prototyp človeka neomylného: hlavy rodiny, ktorá vždy presne vie, kam smeruje a ako sa do cieľa najrýchlejšie dostane. Samozrejme bez navigácie, či GPS.

image

Orange v novej letnej kampani prináša vtipný rodinný príbeh.

„Mnohí z nás, vrátane mňa, majú doma otcov, ktorí nepotrebujú rady nejakého plechového hlasu z mobilu, pretože oni šoférovali bez navigácie už vtedy, keď my sme navigovali káčera po pieskovisku. Verím preto, že sa v tomto rodinnom evergreene nájdu nielen dcéry, ale aj ich tatkovia,“ hovorí o kampani Ivana Polohová, Associate Creative Director v MADE BY VACULIK.

„Opäť prinášame ľudský, rodinný a úsmevný príbeh, ktorý tentokrát poukazuje na to, ako nám dátovanie, pri ktorom nepociťujeme žiadne obmedzenia, môže uľahčovať či spríjemňovať bežné chvíle, napríklad aj cestu autom za festivalovými zážitkami. Samozrejme, dátové balíčky nám poslúžia, ak ich využívať chceme my sami. Odmietnutie navigácie šoférom v spote je však mimoriadne ľudské. Aj šofér, v tomto prípade otec, je len čLOVEk. A práve to nás privádza k milému twistu, ktorý by sa i v skutočnom svete neskôr pretavil do milého rodinného zážitku, na ktorý budeme v kruhu blízkych s úsmevom spomínať ešte dlhé roky,” dopĺňa Alexandra Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.

image

Orange v novej letnej kampani prináša vtipný rodinný príbeh.

„Festivaly patria k letu, rovnako ako patria aj k Orangeu. Aj preto sme sa rozhodli na festivalovej vlne postaviť celý komunikačný koncept našej letnej kampane a úsmevne a nenásilne ho prepojiť s produktom, s paušálmi Plus. Tie zákazníkom síce prinášajú výhodnú ponuku nekonečných dát, ktoré môžu vďaka najlepšej sieti a 5G pokrytiu využívať plnou rýchlosťou po celom Slovensku, avšak náš hrdina sa ich rozhodol nevyužiť v domnení, že ich nepotrebuje. Humornou a ľuďom blízkou situáciou sme  chceli poukázať na to, že s nekonečnými dátami sa naši zákazníci nestratia. Pokiaľ sa rozhodnú ich využiť,“ vysvetľuje Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Reputation Officer, Orange.

image

Orange v novej letnej kampani prináša vtipný rodinný príbeh.

Súčasťou letnej kampane operátora je okrem TV spotu, online recutov a vizuálov aj ďalší festivalový online spot. V ňom bude v hlavnej úlohe dcéra hľadajúca svojho kamaráta priamo na festivale, ale už samozrejme na tom správnom letisku. Kto je jej kamarát a či sa s ním vďaka navigácii „naľavo od zvukára“ aj stretne, sa dozviete v pokračovaní online kampane, ktorá bude nasadená pred festivalmi Pohoda a Grape už od 24. júna 2024.

Kampaň vznikla v spolupráci agentúry MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films. Ako dopadne cesta otca, ktorý vezie dcéru na festival, môžete zistiť v najnovšom reklamnom spote Orangeu.

Vizitka kampane

Názov kampane: S nekonečnými dátami v 5G sa v lete nestratíte

Klient: Orange

Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský

Advertising team - Marián Fabianek, Annamária Naništová, Remigia Hammond

Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK

Chief Creative Officer: Milan Bielik

Strategy Director: Alexandra Martináková

Strategy planner: Alexandra Remo

Associate Creative Director: Ivana Polohová

Art Director: Naďa Lukáčiková, Michal Nagy

Copywriter: Veronika Rybárová

Account Director: Michala Zezulová

Account Manager: Lucia Bocová

Social media: Natália Klieštiková, Kristína Kočišová

Mediálna agentúra: EssenceMediacom

Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.

Použité médiá: TV + 360 media mix

Termín nasadenia: od 6.6. 2024

Cieľová skupina: Mass market, Slovensko

Produkcia: Hitchhiker Films

Réžia: Petr Dvořák

Production crew: Ivan Hulík, Filip Fleisher

Názov pesničky použitej v spote: Invincible

Autor hudby: Orkas

Zvukový majster: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

Fotograf: Jakub Klimo

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2024 16:44