V najnovšej kampani Orangeu sa agentúra rozhodla vytiahnuť klasický insight z letných rodinných roadtripov. Nikto totiž nepozná skratky a overené cesty dôvernejšie ako prototyp človeka neomylného: hlavy rodiny, ktorá vždy presne vie, kam smeruje a ako sa do cieľa najrýchlejšie dostane. Samozrejme bez navigácie, či GPS.
„Mnohí z nás, vrátane mňa, majú doma otcov, ktorí nepotrebujú rady nejakého plechového hlasu z mobilu, pretože oni šoférovali bez navigácie už vtedy, keď my sme navigovali káčera po pieskovisku. Verím preto, že sa v tomto rodinnom evergreene nájdu nielen dcéry, ale aj ich tatkovia,“ hovorí o kampani Ivana Polohová, Associate Creative Director v MADE BY VACULIK.„Opäť prinášame ľudský, rodinný a úsmevný príbeh, ktorý tentokrát poukazuje na to, ako nám dátovanie, pri ktorom nepociťujeme žiadne obmedzenia, môže uľahčovať či spríjemňovať bežné chvíle, napríklad aj cestu autom za festivalovými zážitkami. Samozrejme, dátové balíčky nám poslúžia, ak ich využívať chceme my sami. Odmietnutie navigácie šoférom v spote je však mimoriadne ľudské. Aj šofér, v tomto prípade otec, je len čLOVEk. A práve to nás privádza k milému twistu, ktorý by sa i v skutočnom svete neskôr pretavil do milého rodinného zážitku, na ktorý budeme v kruhu blízkych s úsmevom spomínať ešte dlhé roky,” dopĺňa Alexandra Martináková, Strategy Director, MADE BY VACULIK.
„Festivaly patria k letu, rovnako ako patria aj k Orangeu. Aj preto sme sa rozhodli na festivalovej vlne postaviť celý komunikačný koncept našej letnej kampane a úsmevne a nenásilne ho prepojiť s produktom, s paušálmi Plus. Tie zákazníkom síce prinášajú výhodnú ponuku nekonečných dát, ktoré môžu vďaka najlepšej sieti a 5G pokrytiu využívať plnou rýchlosťou po celom Slovensku, avšak náš hrdina sa ich rozhodol nevyužiť v domnení, že ich nepotrebuje. Humornou a ľuďom blízkou situáciou sme chceli poukázať na to, že s nekonečnými dátami sa naši zákazníci nestratia. Pokiaľ sa rozhodnú ich využiť,“ vysvetľuje Tomáš Palovský, Chief Communication & Brand Reputation Officer, Orange. Súčasťou letnej kampane operátora je okrem TV spotu, online recutov a vizuálov aj ďalší festivalový online spot. V ňom bude v hlavnej úlohe dcéra hľadajúca svojho kamaráta priamo na festivale, ale už samozrejme na tom správnom letisku. Kto je jej kamarát a či sa s ním vďaka navigácii „naľavo od zvukára“ aj stretne, sa dozviete v pokračovaní online kampane, ktorá bude nasadená pred festivalmi Pohoda a Grape už od 24. júna 2024.Kampaň vznikla v spolupráci agentúry MADE BY VACULIK a Hitchhiker Films. Ako dopadne cesta otca, ktorý vezie dcéru na festival, môžete zistiť v najnovšom reklamnom spote Orangeu.
Vizitka kampane
Názov kampane: S nekonečnými dátami v 5G sa v lete nestratíte
Klient: Orange
Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský
Advertising team - Marián Fabianek, Annamária Naništová, Remigia Hammond
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Strategy Director: Alexandra Martináková
Strategy planner: Alexandra Remo
Associate Creative Director: Ivana Polohová
Art Director: Naďa Lukáčiková, Michal Nagy
Copywriter: Veronika Rybárová
Account Director: Michala Zezulová
Account Manager: Lucia Bocová
Social media: Natália Klieštiková, Kristína Kočišová
Mediálna agentúra: EssenceMediacom
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: od 6.6. 2024
Cieľová skupina: Mass market, Slovensko
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Petr Dvořák
Production crew: Ivan Hulík, Filip Fleisher
Názov pesničky použitej v spote: Invincible
Autor hudby: Orkas
Zvukový majster: Vladimír „Bajko“ Bajnoci
Fotograf: Jakub Klimo