V dnešnej rýchlej online dobe je praskanie social bubbles dôležitejšie, než kedykoľvek predtým. Preto Work_Hugs a Semtex od Kofola Česko Slovensko vytvorili komunikáciu, ktorá nielenže propaguje nový produkt AIR Semtex, ale zároveň podporuje prelínanie street culture komunít a rozširovanie horizontov mladej generácie.
„Celý tím u nás tvrdo pracoval na vývoji a dizajne nového sýteného produktu Air Semtex. Preto bolo pre nás veľmi dôležité správne uchopiť komunikáciu novinky a jej uvedenie na trh. Work_Hugs so super stratégiou a kreatívou trafili presne a priniesli výsledok, ktorý rezonuje v komunite,” povedal Marián Baláž, Semtex.
Česko-Slovenská kampaň sa zameriava na omladenie produktov a ich redesign. Idea praskania bublín zároveň ladí s uvedením tohto produktu v sýtenej verzii.„V spolupráci s ambasádormi (NobodyListen, Yaksha, RichardZelinka, LadyHoonigan) sme prekročili ich tradičné hranice a inšpirujeme rôznorodé urban komunity k zmene. Je to výzva ich followerom na prelínanie kultúrnych "tribes" a na prekonanie vlastných bubbles.,” hovorí Jord Nikov, Creative head Work_Hugs.
„Kampaň AIR Semtex zdôrazňuje, že najväčšie úspechy prichádzajú, keď sa nebojíme prekročiť hranice svojej komfortnej zóny a objavovať nové svety. Naším cieľom je inšpirovať ľudí, aby ‘popli svoje bubbles‘ a zjednocovali rôzne komunity prostredníctvom nových zážitkov a aktivít,” uvádza Marko Mašán, Brand Manager značky Semtex, Kofola ČeskoSlovensko.
Vizitka kampane:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s./ Pavol Chalupka, Marián Baláž, Marko Mašán, Dominika Baranyiová
Agentúra: Work_Hugs
Stratég: Martin Vereš
Kreatívny riaditeľ: Jord Nikov
Copywriter: Tina Rusňáková
Art Director: Adam Križka, Michael Mráz
Account manager: Lucia Ľuptáková
Fotograf: Lousy Auber
Produkcia Video: Dominik Szombath, Róbert Revák, Rasťo Slobodník
3D: trukru.studio/Jakub Jurášek, Michal Balla