Work_Hugs a Semtex od Kofoly v kampani praskajú social bubbles.
StoryEditor

Work_Hugs a Semtex od Kofoly v kampani praskajú social bubbles

10.06.2024, 12:42
Autor:
redred

Nová komunikácia nielenže propaguje nový produkt AIR Semtex, ale zároveň podporuje prelínanie street culture komunít a rozširovanie horizontov mladej generácie.

V dnešnej rýchlej online dobe je praskanie social bubbles dôležitejšie, než kedykoľvek predtým. Preto Work_Hugs a Semtex od Kofola Česko Slovensko vytvorili komunikáciu, ktorá nielenže propaguje nový produkt AIR Semtex, ale zároveň podporuje prelínanie street culture komunít a rozširovanie horizontov mladej generácie.

„Celý tím u nás tvrdo pracoval na vývoji a dizajne nového sýteného produktu Air Semtex. Preto bolo pre nás veľmi dôležité správne uchopiť komunikáciu novinky a jej uvedenie na trh. Work_Hugs so super stratégiou a kreatívou trafili presne a priniesli výsledok, ktorý rezonuje v komunite,” povedal Marián Baláž, Semtex.

image

Work_Hugs a Semtex od Kofoly v kampani praskajú social bubbles.

Česko-Slovenská kampaň sa zameriava na omladenie produktov a ich redesign. Idea praskania bublín zároveň ladí s uvedením tohto produktu v sýtenej verzii.

„V spolupráci s ambasádormi (NobodyListen, Yaksha, RichardZelinka, LadyHoonigan) sme prekročili ich tradičné hranice a inšpirujeme rôznorodé urban komunity k zmene. Je to výzva ich followerom na prelínanie kultúrnych "tribes" a na prekonanie vlastných bubbles.,” hovorí Jord Nikov, Creative head Work_Hugs.

„Kampaň AIR Semtex zdôrazňuje, že najväčšie úspechy prichádzajú, keď sa nebojíme prekročiť hranice svojej komfortnej zóny a objavovať nové svety. Naším cieľom je inšpirovať ľudí, aby ‘popli svoje bubbles‘ a zjednocovali rôzne komunity prostredníctvom nových zážitkov a aktivít,” uvádza Marko Mašán, Brand Manager značky Semtex, Kofola ČeskoSlovensko.

Vizitka kampane:

Klient: Kofola ČeskoSlovensko a.s./ Pavol Chalupka, Marián Baláž, Marko Mašán, Dominika Baranyiová

Agentúra: Work_Hugs

Stratég: Martin Vereš

Kreatívny riaditeľ: Jord Nikov

Copywriter: Tina Rusňáková

Art Director: Adam Križka, Michael Mráz

Account manager: Lucia Ľuptáková

Fotograf: Lousy Auber

Produkcia Video: Dominik Szombath, Róbert Revák, Rasťo Slobodník

3D: trukru.studio/Jakub Jurášek, Michal Balla

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. júl 2024 03:38