Európsky tender pre BMW Motorrad vyhrala Zaraguza
StoryEditor

Európsky tender pre BMW Motorrad vyhrala Zaraguza, dostáva sa tak na 9 trhov

12.06.2024, 10:44
Autor:
redred

"Tender takéhoto rangu sa na Slovensku nevyhráva každý deň. A asi ani každý rok," hovorí Jakub Kuko Mazán, CEO agentúry Zaraguza.

Novou digitálnou agentúrou pre európsky región, ktorý pokrýva 9 európskych trhov pre značku BMW Motorrad, sa stala agentúra Zaraguza zo Slovenska. Tender prebehol ešte pred koncom minulého roka. Výsledky sa agentúra dozvedela v júni. Ide o viacročný kontrakt, ktorého dĺžka agentúra bližšie nešpecifikovala. Zaraguza bude zabezpečovať nie len kreativitu, ale aj mediálny nákup na sociálnych sieťach vo všetkých deviatich krajinách.

„Veľmi si vážim důvěru tak veľkého klienta. Našu kreativitu, mediálne plánovanie a strategické uvažovanie môžeme teraz predvádzať na trhu, o ktorého veľkosti sa nám ani len nesnívalo a to pre jednu z najväčších značiek na svete. Toto je globálna liga,” hovorí Kuko CEO agentúry Zaraguza.

Kľúčoví ľudia z agentúry už absolvovali školenie v Brand Academy priamo v mníchovskej centrále BMW a tiež odovzdanie agendy od bývalej agentúry v Salzburgu. Zaraguza zároveň pripravila prvú kampaň z ich dielne, ktorá už v týchto chvíľach beží na európskych obrazovkách mobilných telefónov.

image

Európsky tender pre BMW Motorrad vyhrala Zaraguza.

“Veľký a extrémny shout-out vďaka všetkým ľuďom u nás v agentúre. Do tendra boli podľa mojich informácií zapojené agentúry z viacerých európskych trhov. To, že sme v ňom obstáli a prečo sme v ňom obstáli, mi len potvrdzuje, že dokážeme byť najlepší na Slovensku.  A možno nie len tam,“ dodáva Kuko CEO agentúry Zaraguza.

„Zaraguza obstála v naozaj tvrdej konkurencii a presvedčila nás o svojich kreatívnych schopnostiach – pri záverečnej prezentácii sršal jeden nápad za druhým a zároveň boli prezentované aj konkrétne návrhy na spoluprácu. Jedným z hlavných kritérií bola aj schopnosť agentúry sa vysporiadať s rôznymi špecifikami nášho regiónu, nielen kreatívne, ale aj administratívne, bavíme sa o deviatich rôznych kultúrach, deviatich rôznych jazykoch a deviatich rôznych trhoch, ktoré potrebujú individuálny prístup. Spolu sa zameriame na uvedenie na trh nového elektrického eParkourera CE 02 a budeme ďalej rozvíjať povedomie o ostatných modeloch a špičkových technológiách, ktoré prídu v blízkej budúcnosti,“ uzatvára Marketing Manager BMW Motorrad CSEU Jiří Kadleček.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. september 2024 05:23