StoryEditor

ADMA názor: Pozornosť je najcennejší artikel. Ako ju dosiahnuť?

12.06.2024, 12:45
  • Všetky značky sveta chcú strhnúť všetky oči na seba. No podarí sa to len máloktorej.
  • Čas, ktorý dostane na upútanie pozornosti, sa rapídne znižuje.
  • Experti hovoria, že dnes to sú len dve až tri sekundy.
  • Ako si digitálne agentúry merajú pozornosť a ktoré metriky im vychádzajú ako najefektívnejšie?
  • Pýtali sme sa odborníkov na digitálny marketing združených v ADMA.
image

Ján Andrejko, Visibility

Ján Andrejko, Marketing Strategy Consultant Visibility

Pozornosť meriame a vyhodnocujeme v reklamách, na sociálnych sieťach, v organike a, samozrejme, v GA4 na weboch. V reklamách sledujeme priamo v analytike daného reklamného systému úspešnosť videí z pohľadu udržania diváka a miery jeho odchodu z reklamy a testujeme rôzne varianty, rovnako riešime mieru prekliku v image reklamách.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 90% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. september 2024 15:09