Leto ešte síce nie je úplne v plnom prúde, no Slováci sa už rozlietali po svete. Pre každého však dovolenka znamená niečo iné. Kým niekto sa nepohne z bazénu aj keď má za hotelom najkrajšie pláže sveta, iný “uštve” celú rodinu behaním po pamiatkach. Nakoniec je jedno či ste chytač bronzu alebo vymetač bufetových stolov, cestovné poistenie sa hodí každému dovolenkárovi alebo cestovateľovi.
O tom je aj nová online kampaň z dielne applepie na Cestovné poistenie Marco Polo od Poisťovne Kooperativa. Agentúra pracovala až s komickými stereotypmi dovolenkárov, v ktorých sa nájde väčšina z nás.
“Dovolenky sú o oddychu. Chceli sme priniesť kampaň na cestovné poistenie, v ktorom by to nebolo o strašení a poistných udalostiach. Hľadali sme dovolenkové insighty “zo života” a chceli sme milým spôsobom osloviť širokú cieľovku. Myslíme, že sa v kampani nájde každý, či už priamo ako typ dovolenkára alebo mu kampaň niekoho z dovolenky pripomenie,” dodáva kreatívny riaditeľ Matej Králik.„Cestovné poistenie je ideálnou príležitosťou vyskúšať si rýchle a jednoduché online zjednanie poistenia. Aby bol celý zážitok ešte lepší, rozhodli sme sa spríjemniť ho možnosťou vyhrať atraktívne ceny. Tento celok agentúra rozpracovala do pútavých kreatív s insightmi, ktoré sú svieže a hravé, čo sa k letu skvele hodí,“ Dodáva Dávid Starinský, vedúci oddelenia online a content marketingu.
Vizitka:
Klient: KOOPERATIVA
Marketing director: Juraj Mičko
Online campaign manager: Enikő Budaiová
Agentúra: applepie s.r.o.
Managing Director: Alexander Smik
Account Manager: Lucia Hojstričová
Creative Director: Matej Králik
Graphic Designer: Richard Cap
Copywriter: Tomáš Kučírek, Soňa Čásárová
Mediálna agentúra: Zenith