Je jedno, či ste chytač bronzu alebo vymetač bufetových stolov, cestovné poistenie sa hodí každému dovolenkárovi alebo cestovateľovi.
StoryEditor

Kooperativa v kampani na cestovné poistenie stavila na dovolenkové insighty “zo života"

17.06.2024, 12:24
Autor:
redred

V novej online kampani z dielne applepie pracovali s komickými stereotypmi dovolenkárov, v ktorých sa nájde väčšina z nás.

Leto ešte síce nie je úplne v plnom prúde, no Slováci sa už rozlietali po svete. Pre každého však dovolenka znamená niečo iné. Kým niekto sa nepohne z bazénu aj keď má za hotelom najkrajšie pláže sveta, iný “uštve” celú rodinu behaním po pamiatkach. Nakoniec je jedno či ste chytač bronzu alebo vymetač bufetových stolov, cestovné poistenie sa hodí každému dovolenkárovi alebo cestovateľovi.

O tom je aj nová online kampaň z dielne applepie na Cestovné poistenie Marco Polo od Poisťovne Kooperativa. Agentúra pracovala až s komickými stereotypmi dovolenkárov, v ktorých sa nájde väčšina z nás. 

image

Pre každého znamená dovolenka niečo iné. Kým niekto sa nepohne z bazénu, aj keď má za hotelom najkrajšie pláže sveta, iný “uštve” celú rodinu behaním po pamiatkach. Poistenie y však mal mať každý. 

“Dovolenky sú o oddychu. Chceli sme priniesť kampaň na cestovné poistenie, v ktorom by to nebolo o strašení a poistných udalostiach. Hľadali sme dovolenkové insighty “zo života” a chceli sme milým spôsobom osloviť širokú cieľovku. Myslíme, že sa v kampani nájde každý, či už priamo ako typ dovolenkára alebo mu kampaň niekoho z dovolenky pripomenie,” dodáva kreatívny riaditeľ Matej Králik.

„Cestovné poistenie je ideálnou príležitosťou vyskúšať si rýchle a jednoduché online zjednanie poistenia. Aby bol celý zážitok ešte lepší, rozhodli sme sa spríjemniť ho možnosťou vyhrať atraktívne ceny. Tento celok agentúra rozpracovala do pútavých kreatív s insightmi, ktoré sú svieže a hravé, čo sa k letu skvele hodí,“ Dodáva Dávid Starinský, vedúci oddelenia online a content marketingu.

image

Je jedno, či ste chytač bronzu alebo vymetač bufetových stolov, cestovné poistenie sa hodí každému dovolenkárovi alebo cestovateľovi.

Vizitka:

Klient: KOOPERATIVA

Marketing director: Juraj Mičko

Online campaign manager: Enikő Budaiová

Agentúra: applepie s.r.o.

Managing Director: Alexander Smik

Account Manager: Lucia Hojstričová

Creative Director: Matej Králik

Graphic Designer: Richard Cap

Copywriter: Tomáš Kučírek, Soňa Čásárová

Mediálna agentúra: Zenith

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. júl 2024 02:14